Problemi o kojima se malo razmišlja: Zašto će prelazak na električna vozila biti mnogo teži nego što se danas čini?

Ostavite komentar


  1. Nema dovoljno struje ni za sadašnju potrošnju, a kamo li da svi pređu na baterije.

  2. Ako uzmemo u obzir da je manji punjac za el.vozilo oko 150 kw, a veci I do 300 kw, koliki ce udar to da predstavlja na trenutni energetski sistem. Na cemu ce npr. Srbija da proizvode toliku energiju, na uglju? Pa kakve veze onda ti automobili imaju sa zelenom energijom? Bez ugljovodonika nema energetske buducnosti covecanstva I to treba da nam bude jasno, nikakve alternative ne mogu da zamene trenutnu, a kamoli buducu potrosnju. Jedina nada je nuklearna fuzija, kojoj se poklanja malo paznje I vremena, a mnogo je sigurnija I veceg kapacitetq od fisije. Na zalost vlasnicima ovoga sveta nije u interesu da rade na tome, jer je mnogo manja potrosnja repromaterijala, pa samim tim I njihovi profiti

  3. Neko je resio za kratko vreme otme veliki novac,pa posle da to proglasi fijaskom tako je to uovo ludo vreme ,sto pre i sto vise zaj.bi posledice.

  4. Moglo je da se ove silne pare da se uloze za SUS motore i da se tehnoloski smanji potrosnja i zagadjenje, ima plina koliko hoces u rusiji ali zapad hoce da forsira agendu d abi njih i arape izbacio iz igre.

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 2. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.