Prevara kupaca – vraćanje kilometraže

Ostavite komentar


  1. Automobili u inostranstvu su jeftiniji nego kod nas.Nas kradu raznorazni nepismeni dileri uz pomoc drzave.Ceo sistem je povezan.Kako je jedan "nezavisni distributer evropskog otpada" rekao da smo "papani".To sve govori kako se ponasaju prema kupcu.Kakva drzava takvi su i dileri dno dna.

  2. Ako su pisci članka u pravu kupio sam auto sa pređenih 400.000 kilometara, prešao sam za 10 godina još 200.000 kilometara, nisam imao kvarova. Zamenjen je samo zupčasti kaiš. Svaka čast Citroenu što pravi ovakve automobile. Zasluga i serviserima koji nisu ništa radili osim što su menjali ulje i filtere.
    Blago rečeno članak nema veze sa stvarnošću, osim da ima manjeg "friziranja" kilometraže.

  3. Zakonom zabraniti uvoz polovnih automobila jer imamo i svojih polovnjaka dovoljno da nam svaki dan na putevima ginu ljudi u njima. Osim toga potrebno je da i uvoz novih automobila zakonom regulisati tako da se uvoze one marke i tipovi koji su perspektivniji u odnosu na zakon o bezbednosti u saobraćaju. Takođe treba regulisati da se uvoze automobili koji su iznad proseka bezbedni za okolinu kao zagađivači. Zašto čekati da nam EU nameće nivoe kvalitete kada možemo i sami to zakonski regulisati a time bi ostali u životu mnogi naši sugrađani…..

  4. A zašto se ne piše o klasama kvaliteta novih automobila namenjenih za treća tržišta poput ovog našeg srbijanskog? Najbolje ide na "zapad" a treća klasa završava na ovakvim i sličnim tržištima.

  5. Izgleda da ,po rečima ovog nekad odličnog reli vozača, na zapadu svaka kuća preveze godišnje 100000 km ili u prevodu potroši 10000 eura godišnje na gorivo. Polovni auti su lutrija, i oni udarani i farbani, ako je to dobro urađeno mogu da traju godinama uz mali trošak za servis.
    A vraćanje kilometraže bi trebalo kažnjavati, i nije teško da se utvrdi da li je vraćana ili nije.

  6. U Francuskoj je to nacionalni sport.
    Ovde i u ovlascenim servisima -prodajnim salonima vracaju kilometraze.
    Ne bas za 100.000 ali 30-50.000 je klasika.
    Izuzetak su Nemacki zastupnici ovde koji ne prljaju ime sa takvim glupostima.

  7. Не пише се Ренаулт-нешто, већ Рено-нешто…

  8. Imam Fiat Mareu 1,9 jtd, kupljenu pre nekoliko godina.
    Na satu je pisalo 200.000 km (verovatno je vracana, ali po stanju interijera ne mnogo) . Sad ima 239.000 km.
    Pri kupovini auta sam primetio da je farban prednji deo, ali auto ne vuce u stranu, ne cepa gume, pri kocenju ne gubi pravac. Znaci bilo je udareno, ali je dobro popravljeno,
    enjam sve filtere i ulje Selenia 10/40 na svakih 8.000 km. Ne potrosi ni kap od zamene do zamene. Prezadovoljan sam.
    oj zakljucak je da je vaznije opste stanje vozila, nego kilometraza na satu.

  9. Primedba gospodinu Aleksandru Todoroviću čisto formalne prirode: na više mesta u članku pod terminom "agregat" očigledno misli na "motor" vozila. To "agregat" je gospodin Alvirović uveo na TV pre oko 20 godina verovatno da bi ozbiljnije delovao za neuke gledaoce. Obaveštenja radi: agregat je spoj dva ili više uređaja – najčešće motor i generator (alternator) i slično. Nadam se da će pisac ovog (inače dobrog teksta) ovu dobronamernu primedbu primiti bez uvrede i ubuduće izbegavati pogrešne termine.
    Pozdrav, Nebojša Kekić, diplomirani inženjer mašinstva.

  10. U Srbiji nije ni lako prodati auto sa ispravnom kilometrazom. Ja prodajem Audi sa ispravnom kilometrazom, 2011 godina A4 sa predjenih 118 000 kilometara, ako bude vracena kilometraza za 1 kilometar kupcu poklanjam auto i vodim ga na veceru…..nema zainteresovanih zato sto je moj auto skuplji 500 eura od ostalih automobila…

  11. Vi mi Aco niste jasni.Na jednim sahtovima pisete da je glupo kupiti najslabiji auto sa najslabijom opremom za 10000 e,a sada pricate da je bolji auto.Mislom stvarno kako takva kontradikcija.Jel to ko vise plati,pa onda i pisanje?

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Nikolić, TV novinarka

List Danas je važniji nego ikada ranije. Kada ne bi bilo takvih novina, ne bismo ni znali kako prave novine treba da izgledaju.