Iskusni automehaničar je ovaj dodatak za automobil nazvao „najvećom prevarom“

Ostavite komentar


  1. Scotty Killmer je poznat u sirim krugovima automehanicara na internetu kao neko ko redovno lupa gluposti zarad pregleda. Ako pogledate neki video vise iz njegovog opusa tako ce te cuti da nikad ne te treba kupovati nijedan evropski automobil jer su svi nepouzdani krsevi a onda vidite da sa ponosom na uvodnoj spici svojih videa vozi novu toyota supra koja je ustvari bmw i proizvodi se u BMW-ovoj fabrici u Austriji.

  2. @ AntiSkoti
    Твоје мишљење о поменутом мајстору можда и јесте тачно али тврдња да је Тојота копија BMW је једноставно казано будалаштина каква се ретко може чути!

  3. Адитив против замрзавања у зимском периоду има ,дизел одмах поскупљују у том периоду ,остали адитиви које спомињете нема ништа,“ неке“ државе запада ,познате по томе да дизел производе од уљане репице ,ге минимум органске( природне) нафте мешају са дијелом од уљане репице.50 год.се бавим механиком,такав дизел уништава :ситне,пумпе високог притиска,моторе уопште,долази до издвајања уља (природног) лошег подмазивања Дизни ,јер се услед великог притиска губи вискозитет који је постигнут хемијским путем,Прво страдају дизне( баснословно скупе ) онда ињектор и дизел пумпе.Прича о томе да рафинерије убацују адитиве заборавите.

  4. Čovek toliko lupeta u svojim videima, da to nije normalno! Prvo, aditive ne treba sipati redovno, ali s vremena na vreme usuti injector cleaner je i te kako važno, kao i aditiv za uklanjanje vode iz rezervoara. Takođe za one koji nikada ne pune rezervoar do kraja, tu je aditiv za uklanjanje algi i ostalih naslaga sa zidova rezervoara itd. Naravno da ne treba sipati kojekakve aditive bez razloga, te je važno konsultovati se kad šta upotrebiti.

  5. Koliko ovde dr za auto, a svi voze golf 2 dizlo, ali najjači je stručnjak koji je odvalio da su bmw i toyota isto…odmah izliti u bronzi

  6. U svakom automobilu ima fabricka knjiga sta u njega ide upustvo.Koje ulje tacno motor menjac servo kociono itd.To retko ko i menja a nije neka stavka.Sto se goriva tice od modela do modela generalno kod nas je krs gorivo ponekad na 10.000 nije .Ja sipam Wins malo procisti sistem.Po preporuci bosiste bez obzira god valja malo sipati aditiv podmazivanja dizni sistema..Tecnosti za stakla plava jednom sipao i nikad vise crkao brzo motor napravila se skrama.Redovno odrzavanje na 10.000po meni kako ko voli .I auto funkcionise besprekorno.A te price o aditivu da ce smanjiti 20 30%.Od npr fabrickog su bacanje para.Vise trosi ako se auto gusi .

  7. Nemoj stvarno da ste toliko zatucani, pa imate o na YouTube da ta tojota supra je ustvari bmw (motor, menjač) ako ne veruješ pogledaj prvo a ne da govoriš za čoveka da lupa jer je rekao činjenicu. I da renault pravi motore i menjače za mnoge najnovije modele Mercedesa i mnogo drugih primera.

  8. Aditivi za gorivo su nepotrebni iz razloga što ih sam proizvođač automobila ne savetuje kao obavezu.
    To je na vama. Motori su rađeni da rade „na obično gorivo“ sa pumpe. E sad koji je kvalitet goriva… odgovara akreditovana laboratorija.

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 14. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.