Saveti za vozače: Kako bi trebalo da se ponašate kada ostavljate auto na servisu?

Ostavite komentar


  1. Teško je pobediti automehaničare. Uvek je neki dodatni trošak čak i kod redovnog održavanja.Poslednji mi je skidao i čistio dizne, iako je dogovorena samo zamenq podloške na jednoj dizni.Takođe mi je u dva dolaska naplatio dolivanje antifriza, iako moj auto ne gubi antifriz.Da ne nabrajam dalje.Tako da je majstor zreo za zamenu.Nemam univerzalan savet.

  2. Jedan stručnjak mi je pokušao da naplati 5l goriva kojeje navodno sipao,iako nije imao ključ od rezervara

  3. Ja nemam tih problema: idem samo kod majstora koji je provereno pošten i stručani i kojeg lično poznajem. Nažalost, nemaju svi taj luksuz.

  4. E, glupljeg teksta nisam video. Znaci u servisu cutis i pravis se lud. Kad te pitaju sta se desava sa autom, a ti kazes:Nemam pojma.
    I tako ostavis auto i odes. Daj ne lupaj gluposti. Kazes majstoru u cemu je problem i odes. Sta je problem? Ti takozvani novinarcicu si bas neki inteligentan covek.

  5. Код механичара може да се оде из више разлога, квар, сумњив звук одоздо, одозго, сервис на 000 км, etc. Одвезем кола у сервис, пријавим потребу, сарадник погледа кола/прегледа, напише пријемни лист и наведе потребне захвате, иначе ту све пише; датум -ауто-регистарција- број -шасије-квар- км,тража – ауто чист/прљав, видљива оштећења. Протокол, са пуном адресом возача и његовог тел. броја се потписује и без њега нема подизања кола. Нормална процедура, за другу не знам, то сам први пут упознао у првој посети Трсту колима почетком 60-тих година. И поред тога су ми у Београду 1972 године у Пежо сервису ( у склопу министарства ино.послова ) украли хладњак са 20000 км, ауто стар годину и по дана, и уградили стари пун рупа који је издржао само до Венеције.

  6. Ne smeš da kažeš da ti treba popravka, ne smeš da mu kažeš šta da popravlja..jel to znači da dođeš u servis i tražiš kilo banana?! Izgleda da će najveća sloboda biti kada nemaš ništa, onda više neće biti ni problema..sadiš krompir, jedeš krompir i batališ sve idijote ovog sveta koji je svakim danom sve luđi i luđi

  7. Ostavio sam auto golf 2 dizel kod majstora. Motor je bio masan da to sredi. Za 7 dana svaki dan mi je saopštavao da je neki dio u kvaru da ga treba zamijeniti ja sam govorio zamijeni. Posle 7 dana auto je bilo opravljno a cijena opravke je bila 750 KM ja sam to platio a motor je i dalje mastio na moje reklame je rekao ja mu više ne mogu ništa auto ja staro trbao bi sve generalno menjati. Ja se poklopim i odem kod drugog majstora koji kaže da ne vidi te dijelove koje je prethodni majstor ugradio. Te mi one otkloni da više ulje ne curi i naplati 55 KM

  8. Taj sto ima veliki servis I predstavlja se za postenjačinu , a ostale blati taj nije zamenio filtera ulja,ulja I ostalih delova u servisu pa je stigao sebi da napravi sve to.zato I nadjem filter ulja u mom autu kada sam ga kupio sa 100.000km.nikada zamenili. P.,S. I novinaru ,pisi mallo o novinarima ko je kakav

Ostavite komentar


Auto

Plivajući zamajac - sve što ste želeli da znate 7

Plivajući zamajac – sve što ste želeli da znate

Šta je plivajući zamajac? Kako radi plivajući zamajac i čemu služi i koliko traje? Koliko košta popravka ili reparacija plivajućeg zamajca i da li je moguća? Koja je cena novog plivajućeg zamajca? Koji su simptomi kvara plivajućeg zamajca?

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Miloš Timotijević, glumac

Čitajte Danas, mislite svojom glavom.