Testirali smo: BMW 116i

Ostavite komentar


  1. Ako biste mogli testirat polovnu Škodu Octaviu 1.6 TDI novi model(2013).Mi iz Pazara volimo Škode i Golfove.Mislim da je Škoda Octavia čak kvalitetnija od Golfa.

  2. @Zaim Mušović

    Veliki pozdrav za Vas gospod.Mušoviću, i za sve ljude u Novom Pazaru. Gledaću da ispunim vaše želje u narednom meseci. Ako volite Škodu, pripremam test nove Fabije 1.2 TSI, i polovne VW Jette, nije Golf, ali se nadam da se nećete ljutiti. Jel mora da Octavija bude baš 2013.godine? Jesu Škode jako kvalitetne i pouzdane. Da li su bolje od VW-a? Jako teško pitanje. Nemci tvrde da nisu. A da li im vi verujete? Hvala vam na komentaru, znam da Vi u Pazaru mnogo volite Mercedese, ali volite i BMW, ima ih mnogo na vašim ulicama.

  3. Uživao sam u čitanju ovog teksta. BMW je poseban auto, i zaista zasužuje ovakakav jedan opis. Naravno da ima bržih i jačih kola za iste pare, neko je pomenuo Astru 1.8, jeste da ona ima bolje ubranje sa jačim motorom, ali mnogo je veće uživavanje vožnja BMW-a, nego Opela, i ipak je BMW bar malo kvalitetniji. Zadnja vuča je zadnja vuča, ko je odličan vozač, uživaće. Ko nije, imaće problema. Nije BMW za svakog, posebno ne za početnike. Pozdrav za redakciju Danas-a otvarajte i još neke druge nove rubrike, jer ja kod vas čitam samo Sport i Auto. Od politike me boli glava.

  4. Ja sam "ponosni" vlasnik polovnog BMW 116i i nikada ga vise ne bih kupio zbog sledeceg:
    1 – posle 110,000km je morao da se menja istegnuti lanac i jos sto sta – cena prava sitnica: 700e. ovlasceni serviser tvrdi da je to problem kod svih ovakvih motora. kupljen je nov u Srbiji, uvek odrzavan u ovlascenom servisu i kilometraza je 100% tacna
    2 – jako je trom pri malim obrtajima, sto je veliki problem u preticanju
    3 – na poledici ne pomisljajte da vozite preko 30km/h, tada je upravljanje kao da vozite camac
    4 – potrosnja od 9-10l u gradu je suluda za motor 1.6
    5 – preglednost je katastrofalna i napred i pozadi
    6 – gepek mali
    7 – konstantno cujem zalbe saputnika o neudobnosti na zadnjoj klupi, sto me u principu ne zanima previse jer ja vozim

    Iskren da budem ima i dosta dobrih osobina ali kad se sabere i oduzme model 116i je sramota za BMW.

  5. @Milos

    Hvala na komentaru g.Miloše. Sve što ste napisali stoji, ali to manje više važi i za BMW serije 3, koji je još skuplji za održavanje. Gepek nije mali 330 litara je prosek C segmenta. Potrošnja od oko 9,0 litara je normalna za svaki benzinski motor sa 1.6 litara radne zapremine. Lanac može da se istegne, i ponekad je potrebno da ga zamenite. Kupili ste original, i to je ta cena, ali ipak je bolje imati lanac, nego da vam pukne zupčasti i pokrivi ventile. BMW nikada nije bio jeftin za održavanje i nikada neće biti, ako nemate dobru platu, sigurno to nije auto za vas. Maksimalni obrtni moment postiže pri visokoih 4.250 o./min navedeno je u tekstu. Itekako se može voziti ovaj BMW brže na poledice od 30 km/h, naravno sa dobrim zimskim gumama, i ako vozač ima dovoljno iskustva, jer BMW je auto za vrhunske vozače, to što ga kod nas kupuju vozači prosečnog umeća pa budu razočarani (a posle pređu na Audi, koji ima prednju vuču ili kvatro pogon) to je već nešto drugo. Zadnje klupa je neudobno, sedi se kao po kazni, tako je i na najnovijoj "jedinici" čiji ćete test čitati na ovim stranicama narednog vikenda. Niste uvaženi gospodine imali prave informacije. Sledeći put kada kupujete automobil, slobodno me kontaktirajte, napisaću vam besplatne odgovore, savete. Kod nas ljudi nikako da shvate da bez pravih informacija ne mogu doneti, izabrati automobil koji njima odgovora. BMW vožen po Srbiji sa 110.000 km je u proseku u sličnom stanju kao BMW iz Italije sa 220.000 km.

  6. Poštovani g. Todorović, zamolio bih vaše stručno mišljenje po pitanju izbora automobila za sebe/svoju porodicu. Želio bih da kupim automobil, cijene do 5000 evra (10.000 BiH maraka) jer živim u BiH. Do sada sam vozio Audi 80 „jaje“ Benzin 1.8 cm3, 55KW, od 2000 do 2012. god.(Imao 12 god. starosti kad sam ga kupio, i ja sam ga vozio još 13 god.). Divno me je poslužio taj automobil. Bio sam neodlučan za ugradnju gasa/plina i nikada ga nisam ugradio u Audi. Još ga vozi momak koji ga je kupio od mene i zadovoljan je autom 
    Nakon njegove prodaje, supruga i ja smo odlučili da kupimo nov najjeftiniji automobil, i došli smo u posjed Chevrolet Aveo 1.2 benzin 66KW, hatchback. Vozimo ga već od 2010 do danas (2018). Zbog „velike“ kilometraže koju prelazimo zadnjih 2-3 god (nešto preko 25.000 kilometara godišnje) ugradili smo plin u Aveo prije tačno 2.5 godine, i za sada dobro nas služi. (Čitajući Vaše testove/savjete, zaključio sam da ne volite plin, a objasnili ste i zašto. Posao me uslovljava da putujem 400km/sedmično posao-kuća otvorenim putem i jos 100km gradske vožnje sedmično. (Okvirno oko 2000 kilometara mjesečno, bar 11 mjeseci godišnje). Zamolio bih vaše stručno mišljenje. Koji automobil biste mi savjetovali da kupim (Aveo ostaje kod supruge i djece), a ja bih vozario drugim autom sa posla na posao i želio bih da bude malo komotniji od Avea (djeca rastu), a da ipak bude relativno pouzdan, priuštiv finansijski za održavanje od ljudi koji žive od plate?
    S poštovanjem, Nikola Mihajlović
    PS: Ovo pišem na vašem testu BMW-a jer mi ga nudi jedan poznanik, BMW klasu 1, 120D za 4500evra (prešao oko 200.000km i 2005 godina proizvodnje, hatchback, 3 vrata).
    Ukoliko budete u Banjoj Luci radnim danom, vodim vas na piće.

Ostavite komentar


Auto

Tržište automobila u 2024. godini: Rast prodaje, ali i cena polovnjaka

Tržište automobila u 2024. godini: Rast prodaje, ali i cena polovnjaka

U našoj zemlji, u prvih 11 meseci ove godine zabeležen je blagi rast prodaje polovnih automobila iz uvoza, ali uz nastavak rasta cena. Sa druge strane, evropsko automobilsko tržište suočava se sa velikim izazovima, što potvrđuje i rast cena novih vozila u mnogim državama u trećem kvartalu ove godine, dok je tržište polovnjaka uglavnom i dalje stabilno, pokazalo je najnovije istraživanje sajta Polovni automobili.

Naslovna strana

25. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Stevan Filipović, filmski režiser

Da bismo bili savesni građani koji donose prave odluke na izborima, kao i u svim drugim sferama života, potrebni su nam jaki mediji.