Testirali smo: Renault Kadjar dCi 130 4WD

Ostavite komentar


  1. Nadam se da ovaj motor neće imati problema sa diznama i common rail pumpon kao oni pre.

  2. @Mirko Malić

    Uvaženi gospodine, hvala na komentaru. A evo i odgovora, Siemens, odnosno Bosh dizne su nemačke proizvodnje, Delphijeve nisu, i nakon 2008.godine nije bilo problema sa diznama u DCI motorima. Zanimljivo je da kod Nissana ni pre toga nije bilo problema sa DCI motorima (koje se ugrađuje u Nissanove automobile) jer je isti dobavljač dizni za Nissan imao veće cene, ali je nudio i bolji kvalitet, Posle problema koje je Renaulta imao 2005, okrenuli su list. Kao što vidite loš glas se daleko, a bogami i dugo čuje. Doduše to važi za francuske i italijanske automobile. Kad se bruka VW, a i dalje se bruka, ranije sa nepouzdanim 2.0 TDI (PD) motorom danas sa TSI motorima (problem turbina, lanac), o tome se uglavnom prećutkuje. U interesu kupaca je i da VW, ali i Renault prave kvalitetne i pouzdane motora. Za sada Renault pravi mnogo kvalitetnije motore. Ako ste čitali tekst, saznali ste da Mercedes u svoje automobile ugrađuje Renaultove, a nikoa ne VW-ove motore. Srbi, Hrvati obožavaju VW, više nego samo Nemci, i zbog toga su cene polovnih VW-ovih automobila nerazumno visoke, Passat košta kao C klasa, a razlika u kvalitetu komforu je stvarno ogromna. Meni je cilj da vas informišem, nemam problem sa tim da će većina kupaca radije uložiti novac u neki VW-ov automobil, bilo da je nov, ili polovan (što je mnogo češći slučaj). Ako mislite da se polovan VW lakše prodaje od Renaulta, u Beogradu to nije slučaj. Kad pokušam da prijatelju pomogem u prodaji bilo kog VW-a to traje pola godine, Renault mnogo lakše pronalazi put do kupaca, jer košta manje, za isto godište i kilometražu. Kako je u Novom Pazaru i Leskovcu to ne znam.

  3. Poštovani, odličan prikaz automobila. Interesuje me, šta mislite o Duracell Automotive akumulatoru? Trebalo bi da zamenim stari Vartin je gotov, pa ako možete u dve rečenice da mi kažete vredi li ga kupiti. Hvala, sve najbolje

  4. Mercedes je promenio dosta stvari na 1.6 DCI pre nego što je počeo da ga ugrađuje u svoja vozila. Dizne nisu iste, nisu ležajevi radilice isti (vode poreklo sa Mercedesovog benzinca) i ima još izmena. Faktički, samo blok je Renaultov.

  5. Jako mi je drago što je ispravljena takva greška na motoru,jer je moj kum imao jako velikih problema sa tim motorom.Kako novčanih tako i živčanih.Ja ne volim VW ili neka slična vozila.Vozim Saab 9000 turbo benzin.Auto za sva vremena.

  6. Postovani Aleksandre,pre svega se zahvaljujem na detaljnom i objektivnom testu(kao i uvek).
    Video sam da vise puta Kadjar uporedjujete sa Nissan Qashqai.Takodje ste testirali i uporedili motor 1.6DCI sa konkurentnim modelima,osim sa Nissan Qashqai-jem,posebno 1.2 DCI-T. Interesuje me da li isti benzinski motor 1.2 DCI-T koriste ova dva automobila? I jos jedno off-topic pitanje. Da li mislite da se motor Nissan Qashqai 1.2 DCI-T motor moze smatrati dugotrajnim(150-200 hiljada km bez ozbiljnih problema) obzirom na tezinu vozila i nase puteve,ukoliko se prelazi oko 15.000km godisnje?
    Unapred hvala i veliki pozdrav.

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.