Vozila starija od 15 godina moraju dva puta na tehnički

Ostavite komentar


  1. Bravo drzavo udri po sirotinji da crkne. Tako treba brze jace bolje udriiiii

  2. Oni koji imaju para voze mnogo mladje automobile a sirotinja je u ovom slucaju nadrljala!

  3. A pinkov sin sto je ubio devojku sa novim dzipom ne mora dva outa na tehnicki jeli?Njegovo vozilo je bezbedno?????

    1. Ko daje minuse na ovaj komentar? Gde ce vam dusa botine, sutra ce vase dete ne daj Boze neko tako!

  4. Ovo mi više liči na namicanje novca vlasnicima tehničkih pregleda nego brige o bezbednosti saobraćaja.

  5. I bez zakona ja to cinim svakog proleca i jeseni, bez obzira na registraciju.

    1. Ja ti se divim do imbecilnosti! Ili si vlasnik tehnickog pregleda ili konzument bot sendvica, trece nema!

  6. Citam komentare koji su, u najmanju ruku neumesni, pa se pitam da li je jevtinije popravljati kola, oporavljati se od povreda, a da o drugim posledicama ne govorim, ili se ponasati odgovorno prema sebi i prema drugom?

    1. Zato bi trebalo svakog meseca da se obavlja tehnički pregled jer je to još odgovornije!

  7. ma najbolje jednom mesecno ……neko mora da finasira 50 000 policajaca u Srbiji

  8. Ako vec toliko misle o bezbednosti saobracaja onda treba promeniti i ostale procedure, pa da placamo registraciju, poreze i osiguranja za period od 6 meseci, a ne celu godinu unapred.

  9. Dobro pametni donosioci zakona, a zasto onda nova kola moraju na tehnicki? Jel ih u fabrici nisu dobro napravili pa vi da proverite?
    E moja Srbijo…

  10. Botovima bih uveo dvanaest puta godišnje! Zbog gluposti a i da malo pomognu partiju zbog koje prave beskičmenjake od sebe!

  11. Neumesno promaseno u funkciji pokrivanja troskova vrsilaca pregleda. To je sve. Od trenutne klike se umnije nije moglo ocekivati. Inace, zakon je u suprotnosti sa ustqvnim nacelima i nacelima promisljenog drzavnog vodjenja.

  12. Naravno da je sigurnost na prvom mestu ali postoji i neki optimalni vremenski period u kome tehnicki pregledi treba da se rade. Kada ovi sto proveravaju vozila u servisima uz „nadoknadu“ nebi propustali neispravna vozila i zaista „svako“ neispravno vozilo vracali nazad- technicki pregled bi bio dovoljan i na svake dve godine bez problema. Jos jednom bravo za Drzavu!

  13. Vlast pljačkaša koji jedino osimišljavaju nove načine kako da otmu đšto više novca, a pokrivaju se bezbednoišću dok u državi cveta kriminal i gore je nego devedesetih!

  14. A mi koji vozimo auto najviše pola godine? I mi moramo 2 x godišnje da plaćamo teh.pregled?

  15. „Statistika pokazuje da je u Srbiji oko 30 odsto automobila starije od 15 godina. “ – neznam koja statistika , možda izmedju Beograda i Novog Sada, u ostatku zemlje je u najmanju ruku obrnuto 30% je mlađih do 15 godina.

    „Iz udruženja postoje naznake da će ona biti negde oko 30 evra, plus troškovi koje imaju Tehnički pregledi ka Agenciji za bezbednost saobraćaja“ -Zar u Srbiji nije DINAR moneta? I malo je prijatelju oko 30 evra, ako može po 300 evra.

    Ja se pitam GDE žive i kolike prihode imaju predlagači zakona. Da li se to vlast odvojila od naroda ?

  16. Pogresan nacin da bi saobracaj bio bezbedniji. Ovakvi zakoni ne postoje ni u EU..

  17. Da li je iko napravio istrazivanje koliko neispravnost polovnih vozila utice na broj nesreca u saobracaju, da li je ipak to samo haracenje para od vec i ovako osiromasenog naroda. Sigurno da su i dalje glavni uzroci saobracajnih nezgoda neprilagodjena voznja – nepostovanje saobracajnih pripisa, voznja u pijanom – drogiranom stanju pa i stanje puteva koje je ocajno. Verovatno to sve treba da zadovolji apetite buduceg ministra finansija vajnog Sinise Velikog cija je imovina po Bugarskoj i koje kuda proglasena drzavnom tajnom jer ne sme da se istrazuje prijatelj vucicevog brata!

  18. Ovakav sramni i ni na čemu temeljen zakon treba odmah ukinuti jer ima mafijaški karakter, a agenciju zatvoriti…

  19. neverovane stvari se desavaju u drzavi srbiji..cini mi se da agencija za bezbednost saobracaja svakog meseca izmislja sve vise glupih resenja koje ce zagorcati zivot narodu..vadjenje na EU je besmisleno i obicno je laz..zivim na granici sa bugarskom-90%gradjana voze auta na BG tablice..registruju auta za 100 evra,za plin nema nikakvih reatesta vec se na tehnickom proverava samo ima li curenja plina ili ne..citam u americi nema tehnickih pregleda u opste–al ako te uhvate neispravnog nadrljao si..tablicu za auto mozes da kupis jednu i da je prebacujes na xxx auta sledecih..ali kod nas je poenta oteti sto vise para..

  20. Strasno! Jedno pricamo, drugo radimo. Tezimo ka zapadnim vrednostima, a kod njih nije tako. Sve po jadnim, najbednije u Evropi placenim gradjanima, umesto da kaznjavate firme koje vrse tehnicke preglede.

  21. Bitno da nam putevi imaju vise rupa nego cediljka za makarone.
    Klatis se kao ladju da vozis.
    Sad kad razmislim mozda je bolje da imamo po dva pregleda jer ni jedan auto ne moze da ostane ceo u ovakvim uslovima

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Cetković - E-play

Dnevnu novinu Danas jako cenim i poštujem pre svega zato što je jedna od retkih koja ima rubrku o kulturi i sceni.