Svesni činjenice da turska kafa i dalje drži primat po potrošnji na ovom području, odlučili smo da je učinimo dostupnom još većem broju potrošača. Tako smo, prateći njihove životne navike, tržištu ponudili tursku kafu iz kapsule, kaže direktor Strateškog poslovnog područja kafa Atlantik grupeAndrej Bele
– Ukus i miris turske kafe ujedinjeni u Barkafe D.O.T. kapsuli namenjen je svima koji cene kafu visokog kvaliteta – izjavio je Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kafa Atlantik grupe. On je izrazio zadovoljstvo to je Barkafe postala zvanična kafa Vikend medija festivala u Rovinju, koji je ove godine okupio vie od 5.000 učesnika
Lejla Dautović Čaić, direktor marketinga Stratekog poslovnog područja kafa Atlantik grupe, naglasila je da je reč o prvoj takvoj kapsuli u Evropi, to je automatski čini inovativnim proizvodom na tržitu. „U jednom ovako tradicionalnom segmentu nije lako biti inovativan, ali sutina je upravo u tome da smo spremni da odgovorimo svim izazovima tržita, ali i modernog načina života“, kaže Lejla Dautović Čaić. Barkafe je tokom trajanja festivala za posetioce organizovao i Barista performans: kroz priču o kafi i pripremi vrhunskog espresa posetioce su proveli baristi Dejan Maljković i Goran Bartolović.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.