Kanadska internet agencija izašla je na tržište sa sloganom „Život je kratak! Upustite se u aferu!“. Osnivači direktor agencije za spajanje parova i vanbračne afere, Noel Bajderman kaže da je broj članova u proteklih godinu dana porastao s milion na 3,6 miliona. Očekuje i veći porast posle ponuđene usluge kojoj će korisnici moći da pristupe sajtu s mobilnog telefona.

Inovacija je namenjena paranoičnim preljubnicima koji se boje da ostave dokaze na kompjuteru u kancelariji. Bajderman tvrdi da su mnogi parovi odustali od razvoda zbog krize. Umesto da angažuju skupe advokate rađe se upuštaju u afere.

– Ne samo da smo otporni na krizu, mi rastemo – rekao je Bajderman koji je srećno oženjen i ima dvoje dece. Pokrenuo je agenciju u Torontu 2001. Agencija je privukla gledaoce reklamom na kojoj prelepa žena večera s dosadnim muškarcem. „Zamislite da ovo traje do kraja života“ rekao je glas na kraju reklame. Registracija je besplatna, ali agencija naplaćuje kredit za slanje poruka potencijalnim partnerima. Jedna od žena koja se registrovala udala se pre sedam godina. Zadnjih pet godina nije zadovoljna brakom.

Suprug je izgubio posao i pao u depresiju. Nije bila sigurna da li bi podneo razvod. Za sada ga je prevarila samo preko interneta s potencijalnim ljubavnicima.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari