Muški znak ima pantalone, ženski znak je u haljini – barem smo tako mislili do nedavno.
Kompanija „Axosoft“ iz Arizone je nedavno napravila kampanju kojom želi da izjednači muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su u sklopu toga otkrili da se zapravo nikada nije radilo o haljini na ženskom znaku za toalet, piše The Mirror.
Tania Katan iz „Axosofta“ tvrdi da trougao ne treba da predstavlja haljinu, već plašt, jer su mnoge žene pravi superheroji.
„U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina“, rekli su iz kompanije.
View this post on Instagram
Novi ženski znak prikazan je uz poruku „It was never a dress“ (To nikad nije bila haljina).
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.