Jugom starim 35 godina grčki novinar prevalio 1.300 kilometara

Ostavite komentar


  1. Dobro, taj jugić je očigledno slabo održavan. Inače oseća svaku rupu zbog kratkog mesjuosovinskog rastojanja, kao i svaki mali auto. Brzina može da se razvije do 130km/h bez većih problema samo kao što rekoh, auto mora da bude u dobrom stanju. Zato i troši toliko, ćaletov kec star 27 god. na otvorenom troši oko 8l. Smrad benzina u kabini je, na žalost, bio i ostao problem, kao i nenormalna buka prouzrokovana lošom izolacijom, „kutijastim“ dizajnom i samim kotrljanjem točkova. Bilo kako bilo, kada sam položio vozački pre xy god ništa sladje nije bilo nego da uzmem juga 60 od strica i provozam drugarice. 🙂 Lepe uspomene.

  2. Šta je konačna sudbina žutog „juga“ ne piše u članku na sajtu atinskog dnevnika.
    Piše u tekstu. Vratili su se u Nemačku i yuga je uzeo fotograf Tom Salt i koristi se svakodnevno

  3. Čekaj malo. 2000 evra je dao za stari rasklimatani Jugo…..? Juuuuu, ala ga je lik nasankao, ja ne verujem. Pa cene polovnih Klija iz 2005 ne prebacuju više od 1000e u inostranstvu.
    Inače, par puta sam naletao na pijacama automobila jugiće 2004 ili 2005 god. u perfektnom stanju, sa sve folijom na sedištu, kupili ga neki penzioneri ali ga nisu ni vozili. Bez problema bi prevalili taj put koji je prešao grčki novinar i bez popravki.
    Da se malo više ulagalo u Zastavu, sa malo modernizacije, kako tehnološke, tako i dizajnerske, danas bi Jugo bio nacionalno vozilo koje bi bilo pristupačno prosečnom džepu. Za naše puteve i prilike, nema boljeg auta.

    1. I cudis se zasto nece niko da ima posla sa nama? Lopurde i prevaranti smo mi prijatelju, uvalio ti ‘ zema’ coveku za 2000 EUR lesinu, mogao je kupiti SAAB 9-3 2008 godiste za te pare..

  4. Davne 1970 god je sa Zastavom 750,Fica,“kaput vrata“ pok.T Markovic sa porodicom,njih cetvoro krenuo iz Nisa za Svedsku grad Skara 2 380 km.
    Ficko je uspesno stigao do cilja,a sledece godine se vratio u Nis!

  5. Prica je malo podsmesljiva ali pokazuje pravu poentu a ona je da i tako stara i jeftina i zastarela kola nekome vrse posao.
    Prava prica je kako je fabrika u koju je ulozeno preeko milijardu evra i decenije razvoja poklonjena Italijanima za politicku reklamu domacih neznalica na vlasti koji je i dan danas odrzavaju subvencijama placajuci radnike iz budzeta Srbije.
    Da je bilo pameti za te pare se mogla modernizovati fabrika i razviti malolitrazni automobil koga bi mogli kao i pre da kupuju radnici koji ga prave i vecina naroda a ne da voze nemacke krseve stare 30 mgodina. O tome da je Zastava zaposljavala 100000 ljudi u lancu proizvodnje da se i ne govori. Imali su licencu za Uno koji je mogao biti modernizovan. Ali tako je to kada zemlju vode (lazni) pravnici i lazni doktori finansija.

    1. Prijaretelju, secam se kad sam bio klinac zalila se „Zastava“ na stranu konkurenciju, evo pred prodaju FIATU, primali su subvenciju sigurno milijardu DEM gofisnje i isto sam procitao da su se zalili na stranu konkurenciju, a proizvodili su stojadine koji su objektivno bili losijeg kvaliteta do stojadina iz 1975! Bolje da proizvodili plugove ili tako nesto, nije auto za Srbina..

Ostavite komentar


Život

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.