Prodaja je danas fokusirana isključivo na potrebe kupaca. Bez obzira da li se prodaje drugim kompanijama ili pojedincu – u centru svih aktivnosti je kupac, a ne kao nekada brend ili pojedini kanali u kompaniji.
Ranije, u većini kompanija, prodavnica, e-shop, telefonska prodaja i terenska prodaja ne samo da su bili posmatrani odvojeno, već su se često međusobno takmičili u prodaji i bili fokusirani samo na svoje ciljeve, umesto na zadovoljstvo kupaca. Međutim, iskustvo kupovine sada direktno utiče na prodaju i zato je važno da se prepoznaju potrebe kupaca i da im se daju personalizovane ponude. Kupac danas želi da kupovinu obavi bilo gde i bilo kada, i očekuje da mu se pruži izuzetno korisničko iskustvo.
Da bi se kupac prilikom kupovine osećao dobro, neophodno je da kompanije povežu sve kanale prodaje, kao i sve kanale komunikacije na jednom mestu, odnosno da sa multichannel pristupa pređu na omnichannel prodaju . Zbog čega dobro iskustvo kupovine nije moguće bez omnichannel softvera pitali smo Nemanju Mališića, generalnog direktora kompanije Intelisale.
– Svakoj kompaniji koja se bavi prodajom ili distribucijom, ukoliko želi da bude konkurentna, potrebno je omnichannel rešenje. Suština omnichannel rešenja je da su svi kanali prodaje – ritejl, terenska prodaja, e-shop i telefonska prodaja integrisani i da kompanija ima sve informacije o kupcu i njegovoj istoriji kupovine i komunikacije na jednom mestu. Na taj način kupcima mogu da se daju personalizovane ponude i da se komunicira s njima kroz kanal koji kupac odabere, a ne kroz kanal koji kompaniji odgovara – objašnjava Mališić i dodaje da je jednako važno poznavati svoje klijente sada, ali i razumeti da se njihova očekivanja vremenom menjaju.
Intelisale je IT kompanija koja je razvila omnichannel platformu za unapređenje poslovanja i prodaje u različitim industrijama. Njihovu omnichannel platformu, kroz koju se godišnje realizuje više od milion transakcija, trenutno koristi preko 5.000 korisnika u 12 zemalja. Iako su korisnici rešenja različiti, rezultati su im isti – veća produktivnost prodavaca, svake godine viši prodajni ciljevi, a manji troškovi.
– Svako rešenje koje razvijamo za naše klijente napravljeno je da odgovori na neku njihovu potrebu. Do optimizacije procesa prodaje i poslovanja dolazi se optimalnom organizacijom radnog dana prodavca, davanjem pravih informacija u pravo vreme i pametnim preporukama proizvoda. To je najveća prednost naše platforme. Dodatna prednost je što naši klijenti mogu da izaberu samo jednu od funkcionalnosti, onu koje im je u tom trenutku najpotrebnija, bilo da je u pitanju terenska prodaja, telefonska prodaja, online prodaja, merchandising, retail rešenje, planiranje ruta i poziva. A kasnije mogu da uvode druge ili čak da zajednički razvijemo novi proizvod. Ukratko, mi smo domaće rešenje koje je objedinilo svetske trendove i najsavremenije alate – kaže Mališić.
Pored unapređenja prodaje i povezivanja komunikacije na svim kanalima, Intelisale omnichannel rešenje svojom analitikom i izveštavanjem daje sveobuhvatnu sliku poslovanja jedne kompanije. To ga čini korisnim ne samo za prodavce, već i za top menadžmentu prilikom donošenja strateških odluka.
Napravite korak ka transformaciji prodaje
Intelisale omnichannel platforma dostupna je na Mainstream Marketplace-u, lokalizovanom ekosistemu poslovnih aplikacija na cloud-u. Zahvaljujući cloud modelu isporuke, kompanije mogu da primene Intelisale rešenje bez brige o pozadinskoj IT infrastrukturi za čiju dostupnost, performanse, bezbednost i održavanje su zaduženi Mainstream stručnjaci. Dodatna prednost je kompletna podrška Intelisale i Mainstream eksperata, koja je obezbeđena u svim fazama – pre, u toku i nakon implementacije rešenja.
Ukoliko želite da omogućite digitalnu transformaciju, baziranu na omnichannel pristupu i komunikaciji, kao i adopciji cloud tehnologija, istražite Intelisale rešenje na Mainstream Marketplace-u ili zakažite besplatne konsultacije.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.