Kampanja "Ostavi pečat, ne trag" za opremanje prvog naučnog centra za istraživanje starih sorti 1Foto: Pixabay / Skitterphoto

Drugi talas kampanje „Ostavi pečat, ne trag“ pokrenut je od strane brenda Head&Shoulders i neprofitnog udruženja „Okvir života“, uz podršku dm drogerija, u cilju motivisanja građana da se uključe i doprinesu očuvanju lokalnih vrednosti.

Tokom avgusta, od svake kupovine Head&Shoulders proizvoda u maloprodajnim objektima dm drogerija širom Srbije izdvajaće se deo novca za otvaranje prvog naučnog centra za istraživanje starih sorti u Srbiji.

„Lokalne banke poljoprivrednog semena predstavljaju koncept gajenja starih sorti voća, povrća i žitarica, a osim što daju pečat kulturi i gastronomiji jedne zemlje, od ključne su važnosti i za opstanak poljoprivrede. Prilagođene su uslovima u kojima vekovima žive, dok u sebi kriju genske zapise na osnovu kojih možemo stvarati nove sorte koje će odoleti izazovima modernog doba. One međutim nestaju velikom brzinom. Da bismo ih sačuvali potrebno je da ih identifikujemo, istražimo i opišemo. Upravo zato, otvaranje naučnog centra za stare sorte je od ključne važnosti za očuvanje ukusa i mirisa detinjstva, ali i razvoj ruralnih zajednica kroz ekoturizam i domaću gastronomsku ponudu“, istakla je Ivana Petrović, koordinatorka Banke semena iz ekološkog pokreta „Okvir života“.

Kampanja "Ostavi pečat, ne trag" za opremanje prvog naučnog centra za istraživanje starih sorti 2
image description

Svetski poznati brend Head&Shoulders u segment održivosti ulazi nakon što je počeo da koristi ambalažu koja je 100% reciklabilna i napravljena od 40% recikliranih materijala.

„Veoma smo zahvalni što su Procter&Gamble, kroz brend Head&Shoulders, i dm drogerije, kao dve velike društveno odgovorne kompanije, podržali ovu inicijativu. Daćemo sve od sebe da očuvamo bogatstvo ukusa prirode, te smo sigurni da će naučni centar dati sjajne rezultate u narednim godinama“, dodala je Ivana.

Novac će se skupljati do ukupnog iznosa od 10.000 USD, a pravila kampanje možete pogledati na linku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari