Tokom prošle godine nešto više muškaraca nego žena kupovalo je preko interneta. Eurostat navodi da je online kupovinu obavilo 67 odsto muškaraca i 65 odsto žena. Međutim, kupovali su različite stvari.
Odeću preko interneta više su kupovale žene( 68 odsto ženskih e-kupaca i 56 muških), a elektronsku opremu više muškarci (17 odsto ženskih e-kupaca i 31 odsto muških).
Kada je reč o kupovini filmova, odnos izgleda ovako: 26 odsto muških e- kupaca i 20 odsto ženskih. Robu za domaćinstvo kupovali su podjednako, malo više muškarci (43 odsto žene i 45 odsto muškarci). Podjednako su preko interneta plaćali rezervaciju putovanja i smeštaja (51 odsto žene, 52 odsto muštaraca). Identični procenat ženskih i muških e – kupaca bio je za kupovinu karata za online događaje, i to 38 odsto.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.