Iako nije ukrašen dijamantima, „mini moris“ iz 1965. postigao je na aukciji u Londonu rekordnu cenu od 100.500 funti (150.000 evra).
Pune tri decenije taj automobil je „ležao“ u garaži, sve dok vlasnik, čije ime nije poznato, nije odlučio da mu udahne novi život. Pre desetak godina automobil je potpuno obnovljen, pri čemu se pazilo na svaki detalj.
Iako nije ukrašen dijamantima, „mini moris“ iz 1965. postigao je na aukciji u Londonu rekordnu cenu od 100.500 funti (150.000 evra).
Pune tri decenije taj automobil je „ležao“ u garaži, sve dok vlasnik, čije ime nije poznato, nije odlučio da mu udahne novi život. Pre desetak godina automobil je potpuno obnovljen, pri čemu se pazilo na svaki detalj. Motor je u besprekornom stanju i može da radi čak i na 8.000 obrtaja, a automobil je prešao samo 4.825 milja.
Jarkocrveni DJB 93B daleke 1965. godine pobedio je na popularnom RAC reliju, postavši prvi i jedini „mini“ u istoriji s pobedom na toj trci. Tada ga je vozio finski as Rauno Altonen, a već naredne godine Toni Fal za upravljačem „počistio“ je konkurenciju na Škotskom reliju.
Uz takve preporuke, ovaj „mini“ bio je jedan od najpoželjnijih eksponata na Bonamovoj aukciji, na kojoj je postigao potpuno neočekivanu cenu. Kataloška cena bila mu je oko 50.000 funti, ali je kupac čije ime nije saopšteno platio dvostruko više.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.