Ljudi koji rade od kuće jedu više sladoleda, ali zanemaruju ličnu higijenu, zaključuje se na osnovu prodaje giganta robe široke potrošnje „Junilivera“ (Unilever), prenosi danas Bi-Bi-Si (BBC).
Ta kompanija je saopštila da je prodaja sladoleda tokom tri meseca zatvaranja zbog pandemije korona virusa, do juna, skočila 26 odsto, ali je potražnja za šamponima i dezodoransom opala.
Na osnovu podataka o prodaji, Unilever je primetio da se muškarci, otkako rade od kuće, ređe briju.
Primećena je potražnja za proizvodima kućne hemije, hranom, sladoledom i čajem.
Bez prilike za odlazak na posao ili druženje, potražnja za proizvodima lične higijene je opala, ali su ljudi da bi sprečili zarazu više kupovali sredstva za suvo pranje ruku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.