Prekretnica za BigPizza® 1

Kompanija MIM Team Food DOO u okviru koje posluje brend BigPizza®, prepoznatljivi lider na domaćem tržištu u segmentu dostave pizza objavila je da je tokom leta napravljen potpuni zaokret po pitanju kompanijske strategije i fokusa.

„Od prvog dana važan nam je utisak potrošača. Bilo je pohvala, sugestija, ali priznajem i negativnih komentara. Nismo ih odbacivali, trudili smo se da sve evidentiramo i radili da ispravimo greške”, izjavio je Marko Mujić, generalni direktor kompanije. On je izrazio zadovoljstvo što može da predstavi novitete.

„Radili smo na kvalitetu, kompletno su izmenjene recepture svih vrsta testa, produžili smo vreme pečenja i usavršili smo sastojke. Sada su proizvodi hrskaviji, penastiji i ukusniji. Takođe, razvijali smo online platformu kako bismo korisnicima pružili jednostavniji način poručivanja uz mogućnost koja nas izdvaja od ostalih, a to je: Napravi svoju pizzu”, dodao je Mujić.

Pored noviteta u samom jelovniku, jednostavnijeg poručivanja, postoje i razne pogodnosti za verne potrošače. Najupečatljiviji je popust 50 odsto na sve pizze prilikom treće porudžbine ukoliko ste registrovani korisnik kao i mogućnost da izaberete“Pola&Pola“ pizzu.

BigPizza® je osnovana 2012. godine i za veoma kratak period se pozicionirala kao lider na domaćem tržištu u segment dostave pizza. Kompanija trenutno zapošljava 246 ljudi u tri grada: Beograd, Novi Sad i Zrenjanin na ukupno trinaest lokacija. Fokus kompanije je na kvalitetu, usluzi, tehnologiji i stvaranju imidža.

„Čvrste stubove za održavanje vernih, privlačenje novih i povratak nezadovoljnih potrošača vidimo upravo u novoj recepturi testa, kvalitetnijim sastojcima sa dužim vremenom pečenja uz online poručivanje i sada već prepoznatljiv koncept 30 minuta ili besplatno”, navedeno je u saopštenju uz zaključak: „Ponosno dostavljamo kvalitet na vreme“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari