Brača Nikola i Nenad Radojčić, grafički dizajneri, 13. decembra obeležiće četiri godine od otvaranja radnje sa proizvodima njihovog brenda DechkoTzar.
Naziv brenda proizašao je istoimene pesme benda Red Zmaja, za koji su ova da momka radila majice 2001. godine.
Od ideje o pokretanju lokalnog brenda garderobe, Nikola i Nenad, Braća Burazeri, danas razmišljaju o izlasku i na strano tržište, a ono što je prethodilo uspehu ovog brenda bile su razne vrste vizuelne umetnosti, od crtanja grafita do dizajna za televiziju B92.
Dobar dizajn, kvalitet i originalnost bili su važniji od masovne proizvodnje, a istrajnost u principima učinila je da je Dechko tzar postane jedan od najprepoznatljivijih brendova streetwear garderobe u Srbiji. Da svaki proizvod bude kompletan, kako po pitanju izgleda i kvaliteta, tako i po pitanju pakovanja i cene, standard je od kog nikad nisu odustajali. Kako neko da kupi proizvod, a da se kod njega ne izazove osećaj da mu je nešto „prodato“, koncept je kom su Braća Burazeri težili od početka.
U Srbiji, posebno u današnje vreme, kako kažu oni, teško je postići veći uspeh kada si svemu ovome dosledan.
Kao i većina malih lokalnih biznisa, priča je krenula „gerilski“. Samostalno su izrađivali majice i dukserice i raznosili ih kupcima širom grada. Budući da ih je bilo sve više, nastala je potreba za pronalaskom novog načina prodaje, te je usledilo i otvaranje sopstvene radnje. U međuvremenu, osim majica i dukserica, svoj rad proširili su i na dizajniranje šolja, kačketa, čarapa, rokovnika, cegera, svega što, kako kažu, ljudima ulepšava svakodnevne rituale.
Jedan od momenata „probijanja“ bila je i serija majica sa motivima Beograda. Ono što ih je pokrenulo bilo je učiniti da „nešto što je opšteprihvaćeno“, majice sa motivima grada, predstave u novom svetlu, nalik na majice sa gradovima poput Berlina ili Njujorka, sa dobrim dizajnom i zanimljivim bojama.
Iz želje da na etiketi piše „Made in Serbia“, sva garderoba, nakon što materijal stigne iz inostranstva, šije se prema njihovim modelima, što rade upravo „njihovi ljudi“, a ono što im je cilj jeste ne upasti u zamke modne industrije.
Godišnjica otvaranja sopstvene radnje prilika je za sve ljubitelje dizajnerske odeće da u petak i subotu, 13. i 14. decembra, nabave komad garderobe sa popustom od 20 odsto, kao i da dobiju „rođendanski“ poklon.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.