Amazon.com je dobio više od milion narudžbenica za finalnu knjigu iz Hari Poter serijala, ali to ne znači da će jedan od najvećih internet prodavaca ostvariti zaradu na njoj.
Roman „Harry Potter and the Deathly Hallows“, koja izlazi 21. jula, Amazon.com prodaje po 17 dolara, besplatni prevoz i isporuku na vreme, što sigurno ne spada u profitabilne ponude, već u „cementiranje lojalnosti“ prema kupcima.

Amazon.com je dobio više od milion narudžbenica za finalnu knjigu iz Hari Poter serijala, ali to ne znači da će jedan od najvećih internet prodavaca ostvariti zaradu na njoj.
Roman „Harry Potter and the Deathly Hallows“, koja izlazi 21. jula, Amazon.com prodaje po 17 dolara, besplatni prevoz i isporuku na vreme, što sigurno ne spada u profitabilne ponude, već u „cementiranje lojalnosti“ prema kupcima.
Na nedavno održanom sastanku deoničara sa upravom Amazon.com je saopšteno da ova kompanija gubi godišnje ovko 600 miliona dolara na besplatnoj isporuci, pa je zamoljeno za par godina strpljenja dok se budu nastavile investicije u nove tehnologije, otvaranje novih produkata i novih tržišta, kao što je Kina.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari