Kako udeo digitalnog plaćanja u Evropi nastavlja da se povećava i očekuje se da će dostići 38 odsto svih plaćanja do 2020. godine, transformacija digitalnog poslovanja kompanije Mastercard vođena je brzim rastom, podrškom i uspehom Masterpass digitalnog novčanika.
U okviru ove transformacije, kompanija Mastercard je objavila spisak izdavalaca i trgovaca širom Evrope koji omogućavaju plaćanje putem Masterpass digitalnog novčanika, omogućavajući na taj način svojim korisnicima brzo, jednostavno i bezbedno digitalno plaćanje preko uređaja i kanala – na internetu, iz aplikacija i u prodavnici.
Na kraju juna 2016. godine, Masterpass je bio dostupan za 200 miliona potrošača u 18 evropskih zemalja, što je skoro duplo više nego na kraju prvog kvartala 2016. godine.
Četrdeset glavnih izdavaoca u Evropi, uključujući i KBC banku u Irskoj, Intesa Sanpaolo u Italiji, SEB, Nordea, Swedbank, ICA Banken i Resurs Banku u Švedskoj i Viseca u Švajcarskoj, sada koriste Masterpass digitalni novčanik da integrišu digitalna plaćanja u svoje usluge. Ključne banke izdavaoci u Aziji, Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama su se obavezali da prenesu 80 miliona digitalnih novčanika na Masterpass platformu do kraja godine.
Masterpass vizija je da podrži sve oblike kupovine kako bi se odgovorilo na najširi spektar trgovačkih iskustava i potreba potrošača. Masterpass je trenutno dostupan na 33 tržišta širom sveta i planira se proširenje na 36 tržišta do kraja 2016. godine, a ovo rešenje čuva sve podatke o plaćanjima, uključujući podatke o karticama kako sa Mastercard, tako i sa drugih platnih mreža, informacije o dostavi i željenim metodama za plaćanje na jednom praktičnom i sigurnom mestu.
U julu, kompanija Mаstercard је pokrenula novu fazu u Masterpass razvoju kao potpuno digitalne opcije za plaćanje na svim kanalima koja je namenjena bankama izdavaocima, trgovcima i potrošačima i koje koristi najsavremenije metode za zaštitu sigurnosti plaćanja koje su trenutno dostupne, uključujući i tokenizaciju mreže. Unapređeno Masterpass rešenje je trenutno dostupno u Sjedinjenim Američkim Državama, a dalje će biti implementirano u Evropi i na Bliskom istoku do kraja ove godine. U Evropi, kompanija Mastercard će pružiti sigurnosnu podršku kroz sopstvenu tehnologiju tokenizacije za više od 225 miliona kartica i uređaja za plaćanje u 18 zemalja.
Masterpass je trenutno dostupan u stotinama hiljada internet prodavnica i aplikacija. Potrošači su takođe u mogućnosti da koriste Masterpass na više od pet miliona prodajnih mesta u 77 zemalja koje prihvataju beskontaktna plaćanja. Novi trgovci, uključujući Galeria Kaufhof, Media Markt i Saturn u Nemačkoj, TicketOne u Italiji, Letsbonus i Lastminute u Španiji, Boots, See Tickets and The Hut Group u Velikoj Britaniji pridružuju se grupi od više od 100.000 trgovaca u ovom regionu koje prihvataju Masterpass, uključujući Trenitalia, Alitalia i Češke železnice.
– Evropa je predvodnik u pogledu digitalnog razvoja i Evropljani zahtevaju ne samo jednostavne i pametne načine da plate i vrše interakciju sa okolinom, nego i unapređena iskustva koja olakšavaju život. Zajedno sa našim partnerima, mi transformišemo način na koji ljudi plaćaju svakog dana i već 200 miliona ljudi ima pristup direktnom plaćanju preko pametnog telefona ili povezanog uređaja sa našim Masterpass digitalnim novčanikom. Rezultati koji postižemo sa bankama, trgovcima i potrošačima širom sveta je pozitivan dokaz naših napora da stvorimo jednostavno i sigurno digitalno iskustvo plaćanja gde god potrošači žele da kupuju – kaže Havijer Perez, predsednik kompanije Mastercard u Evropi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.