Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu sa informacionim sistemom eInspektor našla se u tri najbolje inovativne inicijative na ovogodišnjem skupu lidera Evrope u Londonu na dodeli nagrada „Emerging Europe”.
Od ukupno 227 nominovanih projekata u 16 kategorija, Kancelarija za IT i eUpravu sa informacionim sistemom eInspektor plasirala se u 10 najboljih inovativnih inicijativa godine, a u Londonu je na završnoj svečanosti je proglašena za jednu od tri najbolje u kategoriji inovativna inicijativa godine. U ovoj kategoriji našle su se kompanije i organizacijama koje su implementirale inovativne prakse i tehnologije u svojim proizvodima, uslugama ili procesima, što je rezultiralo značajnim poboljšanjem efikasnosti u radu.
Informacioni sistem eInspektor ima za cilj da informatizuje rad sve 43 inspekcijske službe u Republici Srbiji. Uvođenjem ovog sistema obezbeđuje se bolja koordinacija između inspekcija, automatizacija rada inspekcijskih službi i bolja efikasnost nadzora, standardizuje se rad inspekcija i dostupnost podataka svim inspekcijama, a samim tim pojavljuje se i efekat smanjenja troškova za privredu. Prve četiri pilot inspekcije u kojima radi 831 inspektor (Sanitarna inspekcija, Tržišna inspekcija, Inspektorat za rad i Upravni inspektorat) su krenule sa korišćenjem ovog sistema još u januaru 2019. godine, a tokom jula meseca će se uključiti još 32 inspekcije.
eInspektor omogućava viši nivo efikasnosti inspekcijskog nadzora u Republici Srbiji sa svrhom postizanja većeg nivoa primene propisa uz minimalno „inspekcijsko opterećenje“ poslovnih subjekata i omogućavanje primene savremenih evropskih i svetskih koncepata i praksi inspekcijskog nadzora.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.