Tokom 2007. godine obeležiće se 30 godina od smrti (16. avgusta 1977) Elvisa Prislija, kralja rokenrola. Iako su nekada tinejdžeri ludovali uz njegovu muziku, sada to nije slučaj – zato će firma Elvis Pristley Enterprises Inc. pokušati da zadobije novu generaciju tinejdžera. Tačnije, njihova ciljna grupa su svi oni između 12 i 34 godine, ali će se naročito fokusirati na one između 18 i 24.

Tokom 2007. godine obeležiće se 30 godina od smrti (16. avgusta 1977) Elvisa Prislija, kralja rokenrola. Iako su nekada tinejdžeri ludovali uz njegovu muziku, sada to nije slučaj – zato će firma Elvis Pristley Enterprises Inc. pokušati da zadobije novu generaciju tinejdžera. Tačnije, njihova ciljna grupa su svi oni između 12 i 34 godine, ali će se naročito fokusirati na one između 18 i 24. Na početku Prislijeve karijere tinejdžeri su se okupljali oko džuboksa ili gramofona. Sada se muzika preselila na internet tako da će se tokom 2007. godine pojaviti dosta materijala iz Prislijve arhive (snimci, fotografije) na netu. Glavna „baza“ će biti strana Elvisa Prislija na sajtu MYSPACE.com, ali će se sigurno u „digitalnoj taktici“ koristiti mogućnosti još jednog sajta – YOUTUBE.com, na kojem korisnici iz celog sveta razmenjuju video-fajlove. I, mada će prebacivanje fajlova na net biti lako, učiniti da Elvis ponovo bude „kul“ je nešto znatno teže. Naime, za svu decu Elvisova muzika je nešto što su slušali njihovi roditelji, ili babe i dede.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari