Uskoro stiže još jedan Facebook redizajn. I dok je fokus stavljen na privatnost korisnika, vizuelne promene će biti takođe značajne. Korisničko iskustvo će biti radikalno promenjeno, a ostaje da se vidi koliko je to dobra odluka.
Predstavljene su i brojne nove opcije koje će pokušati da se nametnu korisnicima. Reč je o opcijama koje bi trebalo da privuku mlađe korisnike koji masovno napuštaju Facebook. U duhu tih promena, fokus je stavljen pre svega na mobilnu aplikaciju gde će vrlo brzo biti vidljive nove promene.
Kao što se može videti iz slike dole, urađen je značajan redizajn News Feeda. Prvo što upada u oko je nedostatak čuvene plave boje, pa tako sada interfejs više liči na Facebook Messenger.
Da li će se ponoviti Explore Feed fijasko?
Postoje opravdani strahovi da će novi Facebook redizajn eksperiment sa News Feedom opet napraviti haos sa objavama kao što se to desilo kada je uveden Explore Feed. Iz iskustva sa ranijim redizajnovima, već se spremamo za neprijatna iznenađenja. Kad god Zuckerberg želi nešto novo da uvede i navikne korisnike na nove opcije on ih gura pod nos, ignorišući mnoge stvari koje su bile funkcionalne.
Postavlja se pitanje i kako će izgledati objave postova Facebook stranica i koliko će one biti vidljive. Naime, Zuckerberg i dalje namerava da zarađuje od sponzorisanih postova, a uvođenje taba Groups nam nekako suviše liči na umivenu verziju već pomenutog Explore Feeda. Znamo svi kako je to prošlo i koliki je epski promašaj bio.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.