Skandali sa privatnim podacima pokrenuli su lavinu nezadovoljstva, pa su poslednji finansijski rezultati pokazali da je rast Fejsbuka kao platforme usporen, što je dovelo do drastičnog pada cena njegovih akcija.
Prema studiji SimilarWeb-a, u blog postu objavljenom u sredu, kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta smatra da će Fejsbuk izgubiti svoje mesto kao drugi najposećenija veb stranica u Americi od strane Jutjuba.
U onome što je Stefan Kraus iz SimilarWeb-a opisao kao „paradigmatsko pomeranje“, naveo je da njegove projekcije ukazuju na to da će „posećenost Jutjubu prevazići posećenost Fejsbuku“ u narednih dva do tri meseca. Fejsbukove mesečne posete pale su sa 8,5 milijardi pre dve godine na 4,7 milijardi u julu, tvrde u SimilarWeb-u, dok je Jutjub došao do 4,5 milijardi poseta prošlog meseca.
Bilo je znakova poravnanja u Fejsbukovom drugom kvartalu u julu što se tiče zarada, kada je otkriveno da su mesečni brojevi aktivnih korisnika u SAD-u i Kanadi bili poravnati na 241 milion. Takođe je izgubio milion korisnika u Evropi, gde je imao 376 miliona mesečnih aktivnih korisnika u tri meseca zaključno sa junom.
Više na pcpress.rs
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.