Poslednjih par godina se povela velika debata u svetskoj, pa i našoj javnosti o uticaju društvenih mreža na politički život i izborne kampanje.
Fenomen političke propagande na društvenim mrežama je veliki problem i u razvijenim zemljama, kao i u onima koje tek hvataju tehnološki korak.
Ipak, u iščekivanju izbora u SAD 2020 godine, Fejsbuk je saopštio da neće cenzurisati ili brisati objave i plaćene reklame političara.
Inače, u SAD je internet glavno sredstvo polarizacije i propagande glasača. I dalje su prisutne optužbe da predsednik Donald Tramp (zlo)upotrebljava Tviter za političke obračune.
Ni u ostatku sveta nije bolja situacija. U Indiji je nedavno uhapšeno 40 osoba koje su putem društvenih mreža pozivale birače da glasaju za jednog od lokalnih kandidata, a kao nagradu nudili besplatan ručak za celu porodicu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.