Fejsbuk uvodi serije 1Foto: EPA / LUONG THAI LINH

Društvena mreža Fejsbuk uvodi Voč Fejsbuk jer želi da korisnici tu mrežu koriste 24 sata, a sadrži originalne i ekskluzivne video serije od nekoliko značajnih partnera.

Dve milijarde korisnika Fejsbuka prosečno provede oko 50 minuta na ovoj društvenoj mreži, a kako kompanija želi da njeni korisnici i preostalo vreme provode tu, osmislila je novu platformu Facebook Watch – Fejsbuk voč. Digitalni proizvoрači kao što su BuzzFeed i Tastemade prave sadržaje za Fejsbuk, prenose agencije.

Ovo se može činiti kao mali korak ako se uzme u obzir koliko je rasprostranjena kompanija, ali ovo je zapravo najveća ambicija Fejsbuka da zadrži korisnike na platformi što je više moguće, jer tako više zarađuju. Voč ima zadatak da postavi Fejsbuk tamo gde najviše nedostaje, a to je dnevni boravak. Voč je priznanje Fejsbuka da su pogrešno procenili da ljudi najviše vremena provode na internetu, dok ljudi još samo žele da sede i gledaju nešto sjajno na kauču, u svojoj dnevnoj sobi ili ponekad u pokretu.

Ovim Fejsbuka ulazi u medijski biznis naručivanja i plaćanja drugim kompanijama ono što one naprave isključivo za Fejsbuk. Uspeh nije zagarantovan. Istorija Fejsbuka opterećena je time kako da na različite načine zadrži publiku.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari