Prodaja muzike u Francuskoj tokom 2007. godine zabeležila je pad od 17 odsto, što znači da je ukupno od 2002. godine prodaja bukvalno prepolovljena. Ukupnom rezultatu nije pomogao ni porast digitalne prodaje preko Interneta i mobilnih telefona (naročito zvona za mobilne) koji, doduše, nije na nivou 2006.

Prodaja muzike u Francuskoj tokom 2007. godine zabeležila je pad od 17 odsto, što znači da je ukupno od 2002. godine prodaja bukvalno prepolovljena. Ukupnom rezultatu nije pomogao ni porast digitalne prodaje preko Interneta i mobilnih telefona (naročito zvona za mobilne) koji, doduše, nije na nivou 2006. godine kada je beležio 30 odsto, dok je sada tempo rasta opao negde između 15 i 20 odsto. Digitalna prodaja i dalje predstavlja manje od 10 odsto ukupnog muzičkog tržišta u Francuskoj, što je daleko veća disproporcija nego u SAD.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari