Ron Perlman, koji ima naslovnu ulogu u predstojećem nastavku filma „Hellboy II: The Golden Army“, kaže da će se njegov glas čuti i u Konamijevoj igri „Hellboy: The Science of Evil“, delom zato što je u taj projekat uključen i reditelj Giljermo del Toro. „Ne igram video igre, pa sam nefamilijaran sa završnim produktom Hellboy igre.
Ron Perlman, koji ima naslovnu ulogu u predstojećem nastavku filma „Hellboy II: The Golden Army“, kaže da će se njegov glas čuti i u Konamijevoj igri „Hellboy: The Science of Evil“, delom zato što je u taj projekat uključen i reditelj Giljermo del Toro. „Ne igram video igre, pa sam nefamilijaran sa završnim produktom Hellboy igre. Mogu samo da prosuđujem na osnovu stepena toga šta mi je iskustvo u glumi tog projekta ponudilo. Mislim da je pisanje za igru bilo pametno i dobro realizovano, sa posebno dodatim ličnim angažovanjem Giljerma na celom projektu“, kaže Perlman. Konami je angažovao del Tora, koji je strastveni igrač, i tvorca Hellboy-a Majka Minjolu, da rade na novoj igri koja stiže u prodavnice u junu. Sama priča nije vezana za predstojeći film. Inače, Perlman pozajmljuje glas i velikom crvenom demonu u animiranom Hellboy TV-filmu „The Phantom Claw“ koji je nastavak „Hellboy: Storm of Swords“ i „Hellboy: Blood and Iron“.
Brazil je prošle nedelje zabranio popularne RPG igre „Counter-Strike“ i „EVERQUEST“ tvrdeći da one izazivaju nasilje i da su „štetne po zdravlje igrača“. Obe igre, koje uglavnom igraju tinejdžeri, omogućavaju Internet povezivanje i ulazak u fantazijske svetove gde se odvija interakcija sa drugim igračima, oformljivanje grupa i zajedničke misije koje, obično, uključuju i sukobe. „Counter-Strike“ zahteva od učesnika da izaberu ulogu – ili maskiranog teroriste ili pripadnika antiterorističke jedinice pre nego što se naoružaju sofisticiranim oružjima. Adaptirana verzija za Brazil dozvoljava igračima da uđu bilo u ulogu policajca ili pripadnika pripadnika narkodilera u ozloglašenim favelama Rio de Žaneira. „EVERQUEST“ je igra mača i magije gde se udružuju ljudi, vilenjaci ili drugi junaci u zajedničkim pustolovinama. Obe igre su startovale 1999. godine i imaju veliki broj igrača širom sveta. Neki psiholozi naglašavaju kako one stvaraju zavisnost kod igrača kao da je reč o nekoj drogi. Nekolicina igrača je počela profesionalno da ih igra i zarađuje od prodaje moćnih likova koje stvore.
Dizni je unapredio svoju višekorisničku Internet igru „Pirati s Kariba onlajn“ i poboljšanja predstavio na Sajmu elektronike u Las Vegasu. Ono što igru sada krasi je, pre svega, pojednostavljeni interfejs koji će igračima dozvoliti da odmah uskoče u akciju, bilo da je reč o mačevalačkom duelu jedan-na-jedan ili partiji karata na Torgugi. Iako Dizni nije hteo da objavljuje nikakve brojke njihov potpredsednik Majk Goslin je u jednom posebnom intervjuu rekao da su onlajn Pirati već prevazišli njihova očekivanja, a sve se to dešava i pre markentinške kampanje koja počinje sledeće nedelje. Inače, proširenja za onlajn Pirate će biti aktuelna tokom cele godine – u februaru će igrači dobiti mogućnost da lakše personalizuju svoje avatare sa novom odećom i frizurama, a kasnije će čak moći da sami kreiraju nakit i tetovaže. Na leto će biti dodato još priča, uključujući elemente iz trećeg filma „Pirati s Kariba: Na kraju sveta“. Džo Šošet, kreativni direktor Dizni onlajn, je napomenuo da će svakog meseca stizati manji apdejtovi, a oni glavni svakog tromesečja.
Američka video industrija je 2007. zabeležila rekordnu godinu po zaradi sa 17,9 milijardi dolara. Porast u prodaji je zabeležen kako u konzolama, tako i kada je reč o softveru i drugim proizvodima – i to za 43odsto. Kod hardvera najprodavaniji su bili DS ručni uređaj i Wii konzola – 8,5 i 6,3 miliona uređaja. Ostali proizvođači su beležili dobre rezultate – Soni 3,97 miliona PS2 i 2,56 miliona PS3 konzole, Majkrosoft 4,62 miliona Xbox 360. Kada je reč o softveru na njega je otišlo 8,64 milijarde dolara. Najprodavanija igra je bila „Halo 3″ sa 4,8 miliona prodatih primeraka, dok je Guitar Hero“ zabeležio 820 miliona dolara zarade, što je novi jednogodišnji rekord za video igru iz franšize. Doduše, Nintendov „Mario Brothers“ drži i dalje rekord za najprodavaniju franšizu svih vremena.
Japanska kompanija za proizvodnju video igara Sega je najavila da će izgraditi ogromnu arkadu u Dubaiju, i to u sklopu jednog šoping-mola koji će biti najveći na svetu kada bude otvoren. Arkada namenjena igračima će zauzimati čak dva sprata Dubai mola, krajem ove godine. Ili, prevedeno u brojkama – 7.000 kvadratnih metara. Sega je postala poznata po arkadnim igrama kao „UFO Catchers“ 1998. godine, a fanove je osvojila svojom „Dreamcast“ mašinom. Ipak, proizvodnja te mašine je prestala 2001. godine zbog oštre konkurencije iz kompanija Soni i Nintendo. Od tada se Sega fokusirala na arkadne mašine, softver i tematske parkove.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.