U Beogradu se povodom godišnjice projekta www.21dan.com razgovaralo o domaćem Internetu kao dobrom kanalu za prenos poruka ciljanoj javnosti.Sajt www.21dan.com je pokrenut sa ciljem podizanja svesti javnosti o značaju reproduktivnog zdravlja, prevazilaženja straha od hormonske kontracepcije i motivacije žena u reproduktivnoj fazi života da redovno posećuju ginekologa.

U Beogradu se povodom godišnjice projekta www.21dan.com razgovaralo o domaćem Internetu kao dobrom kanalu za prenos poruka ciljanoj javnosti.Sajt www.21dan.com je pokrenut sa ciljem podizanja svesti javnosti o značaju reproduktivnog zdravlja, prevazilaženja straha od hormonske kontracepcije i motivacije žena u reproduktivnoj fazi života da redovno posećuju ginekologa. Ovaj sajt je za godinu dana imao oko 120.000 poseta i ginekolozi su odgovorili na oko 3.400 mejlova.
U razgovoru su učestvovali glavni i odgovorni urednici pojedinih medija i urednici rubrika posvećenih Internetu. Konstatovano je da je sajt www. 21dan.com odlično koncipiran, dobro dizajniran i sadržinski vrlo aktuelan i ažuran. Sugerirano je da se sajt u cilju daljeg povećavanja broja posetilaca linkuje preko velikih pretraživaća, da se uvede „kutak za muškarce“ i sl.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari