Jutjub je u poslednja tri meseca ostvario gotovo pet milijardi američkih dolara prihoda od oglasa, otkrio je Gugl.
Informacije su objavljene u sklopu četvrtog kvartalnog izveštaja Alfabeta, odnosno prvog kvartalnog izveštaja otkako je Sundar Pičaj preuzeo dužnost izvršnog direktora kompanije, prenosi 021.rs.
Gugl je kupio Jutjub 2006. godine za 1,65 milijardi dolara. Prošle godine su ostvarili dobit od 15 milijardi dolara i doprineli blizu 10 odsto svim prihodima Gugla.
Gugl ističe da Jutjub ima više od 20 miliona pretplatnika preko svojih nekomercijalnih ponuda, kao i više od dva miliona pretplatnika na usluzi s plaćenim TV.
Alfabet kaže da se prihodi od tih proizvoda svrstavaju u kategoriju „ostalo“, koja je u poslednjem tromesečju zaradila 5,3 milijardi dolara.
Sveukupno, Alfabet je ostvario 46 milijardi dolara prihoda u kvartalu koji je završen 31. decembra 2019. godine, što je skok od 17 odsto u odnosu na 2018. godinu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.