Najava društvene mreže Instagram (koja je inače u vlasništvu Fejsbuka) da će uskoro ukinuti prikazivanje broja lajkova slika i pregleda videa, kako bi mreža dobila „humaniju“ dimenziju, sa oduševljenjem je prihvaćena od strane korisnika.
Međutim, ovo su odmah i osudili mnogi „Influenseri“ i blogeri koji, u suštini – žive od broja lajkova na društvenim mrežama. Oko Fejsbuka i YouTube-a postoji čitava marketing industrija širom sveta, a mnogi poznatiji Influenseri zarađuju i po nekoliko miliona dolara godišnje, i imaju svoje marketing agencije i produkcijske kuće. Ovo naročito važi za kanale i stranice o tehnologiji, koje su 90% postale promo objave proizvođača, a sve to preko „nezavisnih“ recenzija.
Imajući u vidu količinu novca koja se obrće u marketingu, ne bi nas začudilo i da Instagram (tj. Fejsbuk) odustane od najavljenih promena na mreži.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.