Odgovor Kompanije Fujitsu Siemens Computers na izazove potrošačkog IT tržišta je koncept „Inteligentnog diferenciranja“, sadržan i demonstriran u prvim proizvodima nove serije AMILO 3000 koja je premijerno predstavljena prošle nedelje u Frankfurtu.
„Dizajn i druga prateća poboljšanja u liniji AMILO 3000 nisu stvar kozmetike, niti kratkoročna prolazna moda.
Odgovor Kompanije Fujitsu Siemens Computers na izazove potrošačkog IT tržišta je koncept „Inteligentnog diferenciranja“, sadržan i demonstriran u prvim proizvodima nove serije AMILO 3000 koja je premijerno predstavljena prošle nedelje u Frankfurtu.
„Dizajn i druga prateća poboljšanja u liniji AMILO 3000 nisu stvar kozmetike, niti kratkoročna prolazna moda. Naše investicije su dugoročne i omogućiće nam da pojačamo i dalje razvijemo svoju poziciju najvećeg evropskog dobavljača na tržištu namenjenom kućnim korisnicima“, izjavio je Herbert Šonebek, stariji potpredsednik Odeljenja za korisnike i uređaje Fujitsu Siemens Computersa.
Novi koncept koji reflektuje snažan fokus kompanije ka unapređenju procesa saradnje s kupcima i pružanju opsežnijih usluga koje spajaju tehnološke inovacije sa potpuno novim, unificiranim jezikom dizajna. „Veliku prednost, pri tom, ostvarujemo zahvaljujući tome što smo blizu korisnika. Naše laboratorije za istraživanje i razvoj i testiranje kvaliteta u Augsburgu i Somerdi omogućavaju nam da brzo reagujemo na reakcije korisnika. Na ovaj način ćemo još više poboljšati svoju komunikaciju sa njima,“ rekao je Šonebek.
AMILO 3000 je naziv nove linije proizvoda kompanije Fujitsu Siemens Computers. Čitava linija novih modela je jedinstvenog dizajna u visokokontrastnoj kombinaciji crne i bele boje. Bilo da se radi o mobilnim korisnicima ili onima koji rade kod kuće, bilo da uređuju video zapise na svojim računarima ili gledaju filmove na prenosivom računaru – serija AMILO 3000 pored izuzetnog izgleda pruža im i veoma kvalitetno dizajniranu arhitekturu koja omogućava intuitivan rad, i takođe obiluje velikim brojem tehnoloških novina.
Radne stanice novog dizajna biće dostupne u nekoliko varijanti, od tankih klijenata do mašina visokih performansi namenjenih igranju igara. Prenosivi računari su kreirani prvenstveno za mobilnu primenu. Proizvodi, u zavisnosti od modela, imaju kameru visoke rezolucije za Web konferencije, ekran BRILLIANTVIEW širokog formata i BLUERAY disk jedinicu za DVD kućni bioskop. Glavna atrakcija za profesionalne igrače i ljubitelje multimedije je stilizovan GRAPHICBOOSTER, malog i kockastog dizajna koji prenosivi računar lako pretvara u moćnu grafičku stanicu. Svaki prenosivi računar ima posebno kreiranu Fujitsu Siemens Computers vodootpornu tastaturu sa kojom nema problema ni kada prospete piće na nju. Svi proizvodi, prenosivi i stoni računari imaju interfejs koji omogućava brz i jednostavan rad, kao što su čitači kartica i portovi koji se nalaze na prednjem delu računara.
Korisnička strategija kompanije Fujitsu Siemens Computers sastoji se iz tri elementa: Prva tačka strategije odnosi se na dalji razvoj proverenih partnerstava sa kupcima i optimizaciju procesa tako da omogućavaju efikasnu proizvodnju koja štedi resurse i logistiku. Kompanija dodatni deo svoje proizvodnje premešta u Aziju i na taj način spaja prednosti nemačkog kvaliteta projektovanja sa azijiskim niskim troškovima proizvodnje. Proizvodnja u Nemačkoj je takođe moguća kada se traže visoki nivoi fleksibilnosti i brza reakcija.
Herbert Šonebek je ovo pojasnio sledećim rečima: „Mi smo jedini proizvođač koji može da ponudi tako veliki broj proizvodnih modela. To nam omogućava da brzo reagujemo i budemo veoma fleksibilni u odnosu na potrebe naših korisnika, bilo da se radi o velikim porudžbinama za maloprodaju ili malim količinama za posebne prodavnice na internetu. Mi to vidimo kao našu specifičnost koja, pored toga što je jeftinija, otvara nove poslovne mogućnosti.“
Drugo, kompanija Fujitsu Siemens Computers je investirala u jasno definisane korisničke segmente i unificiran dizajn proizvoda. Time je ostvaren spoj tehnoloških inovacija i estetike za sve proizvode – od poslovnih servera i prenosivih računara, pa sve do nivoa USB stika. I na kraju, Fujitsu Siemens Computers nastavlja da nadgrađuje svoju vodeću poziciju u kvalitetu proizvoda. Kompanija je na osnovu sprovedenih istraživanja tržišta, zajedno sa maloprodajnim partnerima na tržište izbacila nove pakete usluga namenjenih krajnjim korisnicima. Sada, na primer, nudi automatizovanu migraciju svih podataka i aplikacija sa starog na nov računar. Pored toga, kompanija Fujitsu Siemens Computers tokom procesa razvoja proizvoda uključuje povratne informacije korisnika. Za novu generaciju računara namenjenih PC igrama, kompanija je ciljnu grupu korisnika pitala šta želi, i na osnovu odgovora dodala još nekoliko funkcija.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.