Majkrosoft korporacija želi da bude jedan od dva ključna igrača u on-lajn marketingu tokom tri do pet narednih godina. Ovo je najavio jedan od predsednika korporacije Kevin Džonson. On je istakao kako Majkrosoft želi da se poveća njihov udeo u pretraživanju Interneta, provedenom vremenu na netu i dolarima koji se daju na oglašavanje na netu.

Majkrosoft korporacija želi da bude jedan od dva ključna igrača u on-lajn marketingu tokom tri do pet narednih godina. Ovo je najavio jedan od predsednika korporacije Kevin Džonson. On je istakao kako Majkrosoft želi da se poveća njihov udeo u pretraživanju Interneta, provedenom vremenu na netu i dolarima koji se daju na oglašavanje na netu. Ili, iskazano u brojkama, da veb-sajtovi kao MSN.com i Windows Live e-mail zauzmu 10 odsto od ukupnog broja internet pretraženih stranica u odnosu na šest odsto koliko sada ostvaruju. Trenutno svetsko onlajn marketing tržište se procenjuje na oko 40 milijardi dolara, a tu trenutno dominiraju
Google Inc i Yahoo Inc. Majkrosoft je, za šet milijardi dolara, kupio u avgustu firmu AQUANTIVE koja se bavi digitalnim oglašavanjem što najbolje govori o njihovoj ozbiljnosti u želji da ojačaju poziciju na polju veb-oglašavanja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari