Kompanija NVIDIA je predstavila GameWorks DX12, kolekciju resursa za gejm developere koji im omogućavaju višu realnost u igrama i skraćuju cikluse izrade proizvoda kada su u pitanju igre koje se baziraju na DirectX 12, Microsoftovom API-ju koji objedinjuje grafiku i simulaciju.
Pomenuti resursi uključuju nadogradnje za NVIDIA GameWorks SDK kada je u pitanju kreiranje interaktivnih filmskih iskustava u PC igrama, nadogradnje za NVIDIA VRWorks SDK kada je u pitanju kreiranje imerzivnog virtuelnog iskustva, nove developer alate i novi Game Ready drajver.
Zajedno oni omogućavaju developerima značajne napretke po pitanju perfomansi, nove efekte kada je u pitanju rendering i simulacija, i ostale mogućnosti koje im mogu pomoći pri kreiranju igara optimizovanih za DirectX 12.
– Investirali smo ekvivalent od preko 500 godina inženjerstva kako bi kreirali najsveobuhvatniju platformu za razvoj DirectX 12 igara, uključujući najnapredniji endžin za simulaciju fizike – kaže Toni Tamasi, viši podpredsednik zadužen za sadržaj i tehnologije u kompaniji NVIDIA dodavši da će ovi resursi osigurati da GeForce gejmeri mogu uživati u najboljim iskustvima kada su u pitanju DirectX 12 naslovi, kao što su uživali u svim DirectX 11 igrama.
Najnovija verzija GameWorks-a se oslanja na preko dva miliona linija dokumentovanog koda koji je dostupan developerima, pružajući im ogroman izbor rendering i simulacijskih efekata. GameWorks tehnologije se trenutno koriste u preko 1.000 naslova.
DirectX 12 je predstavio asinhrono računarstvo koje objedinjuje grafiku i simulaciju omogućavajući GPU-ovima da izvršavaju poslove koji nisu vezani za grafiku, već za efekte kao što je post procesing, osvetljenje i fizika. Ali, ovi efekti su trenutno ograničeni pošto većina igara može alocirati samo par milisekundi za izvršenje ovih tipova simulacija dok u isto vreme osigurava gladak gejmplej.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.