Kada je u pitanju Motorola, stvari ne stoje baš najbolje. Sve su indikacije da će kompanija u prvom kvartalu 2007. biti u gubitku zbog pravog kolapsa u prodaji, i gubitka nekoliko ključnih saradnika, što je dovelo kompaniju u ozbiljne probleme.
Problemi su očigledni. Motorola mesecima pravi telefone koji veoma liče na originalni RAZR i već je postala jednolična sa tim dizajnom.
Kada je u pitanju Motorola, stvari ne stoje baš najbolje. Sve su indikacije da će kompanija u prvom kvartalu 2007. biti u gubitku zbog pravog kolapsa u prodaji, i gubitka nekoliko ključnih saradnika, što je dovelo kompaniju u ozbiljne probleme.
Problemi su očigledni. Motorola mesecima pravi telefone koji veoma liče na originalni RAZR i već je postala jednolična sa tim dizajnom. Jedini su izuzetak neki jeftini monoblok aparati, i neki telefoni koji se prodaju jedino u Aziji. Ostali su beskonačne varijacije na istu temu.
Nedavno je Motorola objavila model w510, koji je zapravo skoro identičan kao i RAZR V3i. Nakon njega su stigli modeli w395, w380 i w375 koji su, kao što pretpostavljate, veoma slični. Problem je postao još veći kada se pojavio RIZR Z8, jer je jako ličio na ostale RIZR modele. Jedino je u pitanju banana oblik, ali to je sve. I pored svih skepsi, RIZR Z8 je ispao dobar telefon. Ispod već viđenog dizajna. Uz RIZR Z8, ROKR E6 i FONE F3 Motorola je pokazala da je sposobna da napravi telefone sa tehničkim inovacijama. Iako KRZK K1 nije doživeo prodajni uspeh, to je u suštini dobar telefon. Bio on dobar ili ne, previše liči na RAZR, a RAZR izgled nije u modi 2007.
Na početku kampanje, RAZR V3 je doživeo ogroman uspeh. U početku RAZR je bio skup, a Motorola je imala veliki profit, ali kako je telefon stario cena mu je padala i RAZR je postao uobičajen i svakidašnji model. U momentu kada je stigao unapređen V3i, RAZR je bio na zalasku karijere. Poredeći ga sa drugim telefonima na tržištu, RAZR je imao znatno lošije karakteristike. Kada je Motorola kreirala RAZR, kreirala je modni telefon, kome nije toliko bitno da ima funkcije po poslednjem diktatu tehnologije. Ali s vremenom je tržište postalo zasićeno tim izgledom.
Ukratko, Motorola demonstrira poslovne mogućnosti Titanika koji svesno ide ka santi leda. Motorola ima sposobne ljude koji mogu skrenuti kurs broda, ali izgleda da kapetan to ne želi. Motorolini saputnici, njeni akcionari, veoma su nezadovoljni slabim rezultatima kompanije. Nadamo se da će se Motorola trgnuti iz letargije i da će krenuti pravim putem.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.