Konzorcijum Algotech, Saga i Geomant je instalirao kontakt centar u Telekomu Srbije sa ciljem da obezbedi vrhunsku podršku za oko tri miliona korisnika putem nekoliko telekomunikacionih kanala: e-mailom, sms-om, fax-om i telefonom. U Telekomu trenutno postoje četiri zasebne funkcije koje služe za kontaktiranje od strane korisnika: 988 (informacije o pretplatnicima), 977 (prijava smetnji), 9813 (zahtevi za nove usluge, reklamacije i informacije o uslugama) i viza servis.

Konzorcijum Algotech, Saga i Geomant je instalirao kontakt centar u Telekomu Srbije sa ciljem da obezbedi vrhunsku podršku za oko tri miliona korisnika putem nekoliko telekomunikacionih kanala: e-mailom, sms-om, fax-om i telefonom. U Telekomu trenutno postoje četiri zasebne funkcije koje služe za kontaktiranje od strane korisnika: 988 (informacije o pretplatnicima), 977 (prijava smetnji), 9813 (zahtevi za nove usluge, reklamacije i informacije o uslugama) i viza servis. Integracijom kontakt centra planirano je da se korisnicima obezbedi dostupnost informacija na jednom mestu. „Telekom Srbija“ je u razvoj kontakt centra uložio 2,3 miliona EUR.
Kontakt centar je značajno unapredio postojeću uslugu viza servisa koja svim zainteresovanim građanima obezbeđuje informacije o potrebnoj dokumentaciji za izdavanje viza za osam zemalja (Italiju, Sloveniju, Francusku, Švedsku, Mađarsku, Grčku, Španiju i Belgiju). U januaru je, samo za usluge viza servisa, Telekom kontaktiralo više od 16.500 građana. Planirano je da se u narednoj fazi obezbede besplatne informacije o statusu podnetog zahteva, kao i o visini telefonskog računa za sve periode, a ne samo za mesečni obračunski period.
Projekat implementacije se odvija postepeno, u fazama: u prvoj fazi predviđeno je zapošljavanje 150 operatera, u drugoj 300, a u trećoj fazi 1.000 operatera.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari