Prodaja kompanije Amazon, giganta elektronske trgovine, pala je za tri odsto u prva tri meseca ove godine, pošto je bum poslovanja od pandemije počeo da bledi, javlja danas Bi-Bi-Si.
Amazon je prijavio gubitak od 3,8 milijardi dolara, od čega je veliki deo rezultat ulaganja u proizvođača električnih automobila Rivian.
Kompanija predviđa rast prodaje od samo tri odsto u narednim mesecima – što je značajno usporavanje u odnosu na dvocifren rast koji je imao poslednjih godina, čak i pre pandemije.
„Pandemija i rat koji je usledio u Ukrajini doneli su neobičan rast i izazove“, rekao je izvršni direktor Amazona Endi Džesi, dodajući da se kompanija suočava i sa povećanim troškovima, uz stalne pritiske inflacije i lanca snabdevanja.
Kompanija je, suočena sa nedostatkom radne snage, povećala i plate kako bi privukla radnike.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.