Reklame na Jutjubu će se drastično promeniti 1Foto: Pixabay/Kaufdex

Većini ljudi smetaju reklame koje „iskaču“ na početku i tokom prikazivanja Jutjub videa, zbog čega je ta internet video platforma najavila promene kada su reklame u pitanju.

U kompanjii Jutjub su najavili esperimentalno uvođenje dve tzv. pre-roll reklame na početku videa. To, međutim, znači da će reklame biti ređe emitovane za vreme gledanja videa, prenosi portal 021.rs.

U ovoj kompaniji procenjuju da će, na taj način, ostvarivati i do 40 odsto manje prekida zbog reklama tokom gledanja jednog videa.

„Pre-roll“ reklame, na početku videa, će takođe biti moguće „preskočiti“.

Iako 40 odsto možda zvuči mnogo, odluka Jutjuba doneta je kao reakcija na rezultate istraživanja koje je pokazalo da su korisnici „prilično osetljivi“ na često pauziranje videa, posebno u slučajevima kada gledaju duže video snimke.

Novi način prikazivanja reklama će za desktop verziju Jutjuba biti uveden ove godine, nakon čega će je dobiti mobilna i TV verzija.

Nove promene će, po svoj prilici, biti dobra vest i za oglašivače, budući da su iz Jutjuba saopštili da je tokom prvih testova, izmereno ukupno povećanje reach-a za osam do 11 odsto.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari