Najnovije istraživanje američke MINDSHARE kompanije pokazuje da je holivudski štrajk scenarista, koji je počeo u novembru, počeo da primetno utiče na ponašanje TV-gledalaca. Pošto scenaristi pišu i televizijske serije i šou-programe – od kojih su neki skinuti sa programa, a serije se uglavnom repriziraju, kao rezultat svega toga je sve više vremena koje potencijalni gledaoci provode na Internetu.

Najnovije istraživanje američke MINDSHARE kompanije pokazuje da je holivudski štrajk scenarista, koji je počeo u novembru, počeo da primetno utiče na ponašanje TV-gledalaca. Pošto scenaristi pišu i televizijske serije i šou-programe – od kojih su neki skinuti sa programa, a serije se uglavnom repriziraju, kao rezultat svega toga je sve više vremena koje potencijalni gledaoci provode na Internetu. Čak 60 odsto ispitanika su izjavili da su njihove omiljene serije sada u „repriznom modu“ pa zato manje vremena provode ispred TV-ekrana. Podaci su dobijeni ispitivanjem hiljadu ljudi u periodu 11-14 januar, i potom su dobijeni rezultati upoređeni sa istim istraživanjem iz perioda 9-12 novembar prošle godine, nedugo pošto je štrajk počeo. Među ispitanicima sada postoji potpuna svest o štrajku (92 odsto), dok je u novembru bilo dve trećine onih koji su tačno znali šta se dešava. Oko polovina ispitanika sada kaže da je štrajk uticao na njihove navike gledanja televizijskog programa, dok je u novembru samo 24 odsto smatralo da će štrajk scenarista značajnije uticati na TV-program. Na prvom mestu kao alternativa gledanju omiljenog programa je odlazak na Internet, dok su na drugom mestu izjednačeni čitanje i gledanje DVD. Oko 70 odsto ispitanika će se vratiti gledanju svojih serija kada se štrajk završi, dok 28 odsto razmatra ili već sada naglašava da ih više neće gledati.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari