HP-ova reklamna kampanja pod nazivom „Ponovo lični računar“ proglašena je za „Američku kampanju godine“ od strane uglednog magazina Advertising Age.
Ova kampanja je lansirana 9. maja, 2006. u SAD-u, a globalni spotovi ove kampanje otkrivaju identitet poznatih ličnosti kao što su hip-hop zvezda, Jay-Z, nosilac zlatne medalje u vožnji snouborda, Shawn White, muzički producent, Pharrella Willamsa i drugi, koji pokazuju kako su koristeći svoje personalne računare, dostigli i lični i profesionalni uspeh.

HP-ova reklamna kampanja pod nazivom „Ponovo lični računar“ proglašena je za „Američku kampanju godine“ od strane uglednog magazina Advertising Age.
Ova kampanja je lansirana 9. maja, 2006. u SAD-u, a globalni spotovi ove kampanje otkrivaju identitet poznatih ličnosti kao što su hip-hop zvezda, Jay-Z, nosilac zlatne medalje u vožnji snouborda, Shawn White, muzički producent, Pharrella Willamsa i drugi, koji pokazuju kako su koristeći svoje personalne računare, dostigli i lični i profesionalni uspeh.
Cilj ove HP kampanje bio je da dopre do publike na netradicionalan način reklamiranja preko filmova na webu, objava na webu i TV spotova koje su postavljali fanovi na lokaciji za preuzimanje i razmenu video materijala, kao što su YOUTUBE i Google Video.
Ona je inspirisala sve masovnije odgovore fanova koji su preko svojih blogova dolazili do spotova. Ljudi su slali elektronskom poštom ili preko blogova svoje lične verzije reklama, napravljenih pomoću kućne video opreme ili sa alatima na mreži koji su postavljeni na web lokaciji HP kampanje „Ponovo lični“.
Naredna faza kampanje „Ponovo lični računar“ otkriva sadržaj ličnih računara takvih kulturnih ikona kao što su Paulo Koeljo, francuski režiser Mišel Gondri i dizajner Vera Vong, i to na nove, intrigantne načine.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari