Jedan od glavnih ciljeva British Airwaysa poslednjih godina bio je poboljšanje i ubrzavanje procesa planiranja putovanja uz pomoć novih tehnologija. Ovoga puta, British Airways je putnicima iz Srbije ponudio paket elektronskih usluga koji će im ubrzati i znatno olakšati planiranje i organizovanje putovanja i to posetom sajta www.

Jedan od glavnih ciljeva British Airwaysa poslednjih godina bio je poboljšanje i ubrzavanje procesa planiranja putovanja uz pomoć novih tehnologija. Ovoga puta, British Airways je putnicima iz Srbije ponudio paket elektronskih usluga koji će im ubrzati i znatno olakšati planiranje i organizovanje putovanja i to posetom sajta www.ba.com. Kompletno putovanje – cena, destinacija, sedište, obrok u avionu,… mogu se jednostavno organizovati iz fotelje, posetom ovom sajtu.
„Čitav proces je veoma jednostavan za upotrebu, a ušteda vremena je nezamisliva“, rekla je na prošlonedeljnoj prezentaciji Natali Brodnik, direktor British Airwaysa za Srbiju. Prema njenim rečima, nekoliko ključnih elemenata presudno je u odabiru čekiranja karata za let ovim putem, a to su pristupačnost, udobnost, brzina, bez čekanja u redovima, ušteda i jednostavnost procedure. Organizovanje putovanja iz fotelje u toku nedelju dana isproba do 2.2 miliona ljudi u svetu, od kojih, kako kaže gospođa Brodnik, više od 70 odsto misli da je taj način izuzetan.
Od skoro, to je moguće i kod nas! Ne samo da će korisnici moći svoje putovanje u potpunosti da organizuju od kuće ili iz kancelarije, već će moći da od maja svoje karte štampaju na sopstvenim računarima, čime će biti zaokružena kompletna on line organizacija leta British Airwaysa.
Sajt www.ba.com pruža čitav opseg usluga i jednostavno vodi putnika kroz sve faze od planiranja i rezervisanja do biranja sedišta i specijalnog obroka u avionu. Kalendar prikazuje sve raspoložive cene i datume u roku od mesec dana od željenog datuma putovanja. Kada putnik odabere datum, rezerviše i plati kartu takođe elektronskim putem, moći će da štampa kartu, što se pokazalo izuzetno popularno, pre svega zbog uštede vremena. Broj putnika koji su u februaru u Srbiji kupili karte putem British Airwaysa, povećan je za 126,9 odsto u odnosu na februar prošle godine. Prema rečima gospođe Brodnik, oko 15 odsto avionskih karata kod nas rezerviše se putem interneta.
Opcija „Manage my booking“ pruža pregršt opcija putniku – moguće je putem nje promeniti datum putovanja ako putnik ima fleksibilnu kartu, poslati prijatelju ili odštampati svoj putni itinerer. Samo nekoliko minuta traje čekiranje na internetu za let 24 sata pre poletanja, a zatim se može odabrati ili promeniti sedište, izvršiti rezervacija hotela ili rent-a-cara na željenoj destinaciji, dok članovi Frequent flyer programa mogu upisati svoje reference.
„Brzo smo uhvatili korak sa svetom i ne vidimo zaostatak za drugim zemljama u Regionu“, kaže Natali Brodnik i dodaje da grešaka u sistemu, kojih je dosad bilo, ima sve manje i da se koriguju svakodnevno.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari