Viber najavio je lansiranje „Javnih naloga“ koji će omogućiti firmama, brendovima i javnim ličnostima da komuniciraju sa preko 800 miliona korisnika Viberovih korisnika.
Putem Javnih naloga, Viber sada nudi paket rešenja za firme, brendove i javne ličnosti u cilju interakcije sa globalnom publikom putem korišćenja različitih opcija „1-na-1 četovanja“ javnih objava preko svoje integrisane intuitivne platforme.
– Putem Vibera, ljudi već odavno komuniciraju bezbedno i besplatno sa članovima svoje porodice, prijateljima i saradnicima. Sada predstavljamo način da se oni povežu sa firmama i partnerima takođe. Prva grupa funkcija će omogućiti firmama da stupe u kontakt sa svojim aktuelnim i budućim partnerima putem razmene poruka i bogatog interfejsa, koji se mogu prilagoditi najrazličitijim potrebama bilo koje firme – kaže Majkl Šmilov, glavni operativni menadžer kompanije Viber.
Javni nalozi funkcionišu kao kanal koji podržava i poslovno angažovanje i lične kontakte, Javni nalozi se mogu koristiti unutar timova za prodaju, marketing i pružanje podrške – radi objavljivanja važnih informacija.
Po uspešnom otvaranju Javnog naloga, administratorima i učesnicima je omogućeno da naširoko komuniciraju na personalizovan način sa svojom publikom, čime će na autentičan način predstaviti smisao svog brenda. Javni nalozi će omogućiti i slanje poruka pratiocima na više načina, i to putem postojećih CRM-ova, uživo i manuelno – putem „jedan-na-jedan četova“ – ili preko čet-botova. Dodatno, Javni nalozi će nuditi i kanale za lakše pronalaženje kompanija i brendova, direktnu integraciju putem Viber API, širok opseg komunikacije putem Javnih četova.
Javni nalozi su već dostupni na globalnom nivou, sa već postojećim partnerima kao što su medijski portal Hafington Post, info-portal Jandeks, portal za vremensku prognozu Veder Čenel, koji će uskoro predstaviti svoja rešenja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.