„World of Warcraft“: Industrija video igara ima novi razlog za slavlje – čuveni „World of Warcraft“ je stigao do osam miliona pretplatnika širom sveta koji učestvuju u onlajn verziji igre. „World of Warcraft“ je debitovao novembra 2004. godine i ima izuzetnu popularnost u Severnoj Americi, Evropi, Kini.

„World of Warcraft“: Industrija video igara ima novi razlog za slavlje – čuveni „World of Warcraft“ je stigao do osam miliona pretplatnika širom sveta koji učestvuju u onlajn verziji igre. „World of Warcraft“ je debitovao novembra 2004. godine i ima izuzetnu popularnost u Severnoj Americi, Evropi, Kini. Samo u Severnoj Americi sada ima dva miliona regularnih igrača, preko 1,5 miliona u Evropi, dok ubedljivo vodi Kina sa 3,5 miliona. To sve dovoljno govori o činjenici da je u pitanju najpopularnija višekorisnička onaljn RPG igra. Uz popularnost obično idu i kritike, a jedna od njih je da je sama igra „isuviše zarazna“. Ma koliko nekom mogla čudno da zazvuči ovakva kritika, u 2005. godini zabeležen je slučaj u Kini gde je jedno dete umrlo zbog nebrige roditelja koji su upravo zavisnici od igre „World of Warcraft“. Zbog ovog slučaja kineska vlada je bila prinuđena da preuzme kontrolu nad brojem sati koji se mogu provesti na internetu u igranju.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari