Tradicionalno lice video igara se menja. U nameri da privuku nove igrače, neki od glavnih proizvođača upotpunjuju sadržaj novim bojama i pristupom koji je atraktivniji pripadnicama lepšeg pola. Apetit za brzu i dinamičnu akciju, ali i pokrete koji mame poglede i uzdahe – uvek će biti tu, ali proizvođači sada kažu kako muškarci nisu jedina grupa igrača.

Tradicionalno lice video igara se menja. U nameri da privuku nove igrače, neki od glavnih proizvođača upotpunjuju sadržaj novim bojama i pristupom koji je atraktivniji pripadnicama lepšeg pola. Apetit za brzu i dinamičnu akciju, ali i pokrete koji mame poglede i uzdahe – uvek će biti tu, ali proizvođači sada kažu kako muškarci nisu jedina grupa igrača. Pokrenuta uspehom novih platformi ova trideset milijardi dolara vredna industrija okreće se polako lepšem polu. U poslednjoj reklamnoj kampanji kompanije Nintendo, pojavila se holivudska zvezda Nikol Kidmen da promoviše novu igricu „Obučavanja mozga“. Eksperti kažu da takve igrice privlače žene koje preferiraju socijalno angažovanije teme. Menadžer kompanije Electronic Arts, Šeron Najt kaže da su dame potencijalno više zainteresovane za razgovor, socijalna zbivanja i odnose među ljudima.“Okretanje prema običnijim igricama kako ih zovu, evidentno je i na rafovima prodavnica. Popularni naslovi uključuju i Nintendogs, igricu u kojoj se igrač takmiči u brizi o kućnom ljubimcu. Takođe popularna je Nintendova gimnastička greda koja omogućava igraču da uistinu vežba. Imajući u vidu da žene uglavnom kupuju potrepštine za kuću, portparol prodajnog lanca „Game“ Sajmon Sofi, kaže da je samo pitanje dana kada će preuzeti primat u kupovini video igrica.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari