Turističku ponudu Srbije, Turistička organizacija Srbije je od početka godine već predstavila na mnogobrojnim sajmovima u zemlji i inostranstvu, a posle letnje pauze učestvovaće i na sajmu u Moskvi u septembru, Parizu i Riminiju u oktobru, Londonu i Varšavi u novembru.
Osim toga, TOS će biti prisutan promovišući domaće turističke potencijale i na sajmovima u Srbiji.
Prve nedelje jula u Novom Sadu biće održan Youth fair, krajem septembra prestonica Vojvodine biće domaćin i Sajmu turizma, dok će TOS biti i deo Sajma turizma i seoskog turizma u Kragujevcu u drugoj polovini novembra.
U TOS-u ističu da su osim na tržište Srbije, usmereni i na zemlje iz okruženja, bivše jugoslovenske republike, zemlje regiona, kao i na Rusiju, Zapadnu Evropu i Sknadinaviju, ali i zemlje poput Izraela, Ujedinjenih Arapskih Emirata, SAD, Indije, Kine i Japana. Poseban prioritet će, naglašavaju u TOS-u, imati Kina, Rusija, Nemačka, Francuska, Turska i zemlje regiona.
Turistička organizacija Srbije ove godine planira i izradu i usvajanje Strategijskog marketing plana turizma Srbije za period od 2019. do 2024. godine. Osim toga, TOS, kako kažu u ovoj organizaciji, očekuje nastavak intenzivnih promotivnih aktivnosti na tržištu Srbije, kao i održavanje i jačanje tržišne pozicije Srbije na prioritetnim inostranim tržištima, ali i povećanje obima aktivnosti na jednom broju tržišta, naročito u vezi sa uspostavljanjem novih direktnih avio linija i sa povećanjem broja dolazaka i noćenja, odnosno iskazanim rastom interesovanja za turističku ponudu Srbije.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.