Unapredite odnos sa klijentima uz male poklone 1Foto: Pixabay

Održavanje i unapređivanje odnosa sa klijentima je posebna veština, koja iako se uči na menadžmentu, zahteva usavršavanje tokom celog radnog veka.

Predstavljamo vam nekoliko saveta o tome kako da uz male znake pažnje očuvate poslovne odnose i pridobijete što više klijenata.

Kako održati dobre poslovne odnose u Srbiji?

Činjenica je da poslovanje u zemljama sa slabijom ekonomijom, kao što je slučaj sa Srbijom, u vreme kriza često ume biti vrlo izazovno. Najveći problem može da predstavlja održavanje dobrih poslovnih odnosa obzirom na očigledno vrlo tešku materijalnu situaciju.

Jedan od najvećih problema je kašnjenje naplate koji se provlači bukvalno u svim sektorima, uključujući i državni. Poslovni ciklusi se usporavaju i postaju nepredvidivi. To izaziva napetost i narušava nekada dobro započete poslovne odnose.

Održavanje dobrih poslovnih odnosa i poverenja klijenata može da predstavlja svojevrsnu gimnastiku, ali nikada ne treba odustati. Održavanje dobrih odnosa sa klijentima i saradnicima treba da bude važan deo poslovne politike firme.

To zahteva strpljenje, upornost, poklon setovi mogu da dovedu do značajnog napretka.

Unapredite odnos sa klijentima uz male poklone 2
Foto: Promo

Dugoročna poslovna povezanost

Dobra poslovna povezanost osigurava kontinuitet posla i redovnost primanja. Kada imamo veliku konkurenciju, poslovna povezanost i dobri odnosi su od najvećeg značaja.

Dobar način da svojim klijentima i saradnicima pokažemo koliko brinemo o našem odnosu je da im poklonimo nešto od praktičnog kancelarijskog materijala.

Darivanjem malih poklona pokazujemo da primećujemo i tu čisto ljudsku stranu i razumevanje potreba klijenata. Brendirani reklamni materijal koji je od praktične koristi u kancelarijama dugo će podsećati klijente na dobro poslovanje u prošlosti.

Takođe, tu je i da motiviše na ponovnu saradnju na obostrano zadovoljstvo.

Dobar izbor kancelarijskog materijala

Među najčešćim promo poklonima iz oblasti kancelarijskog materijala su držači za kartice sa RFID zaštitom, elegantni vizitari, digitroni, držači za olovke, lenjiri i zidni satovi.

Naravno, ima i dosta drugog reklamnog materijala koji se dobro pokazao, poput kalendara, ali nabrojano je uglavnom najpoželjnije.

Dobar, elegantan digitron će biti dugo korišćen u većini kancelarija ili radnih soba vaših klijenata. Mali poklon sa logom firme, iako je vezan za računanje, podsetiće klijente da nije sve u novcu, već je mnogo toga u pažnji prema ljudima koji nas okružuju.

Elegantni vizitari omogućavaju da nam se vizit karte koje dobijamo sa svih strana ne razlete po kancelariji i ne zagube. U vreme interneta i pametnih telefona, malo ko posebno čuva dobijene vizit karte računajući da je sve na internetu.

Međutim, nije retkost da nam informacija sa vizit karte zatreba, a ne možemo ni da se setimo imena firme sa kojom smo kontaktirali. Vizitari u kancelariji su stara dobra navika da se stvari ostavljaju na za to predviđeno mesto. Onaj ko ih je poklonio ima sve zasluge za čuvanje važnih informacija.

Zidni satovi su neizbežan detalj u svakoj kancelariji, ali i višeod toga, nezaobilazni su u svakoj sobi u kući. Uvek negde fale i obradujemo se kada dobijemo još jedan, posebno ako je lepo dizajniran.

Diskretan logo iznad skazaljki podsetiće klijente da želimo sa njima dugoročnu saradnju i da verujemo u naš poslovni odnos.

Gde nabaviti reklamni materijal?

Brendiran kancelarijski materijal spada u najtraženije artikle sa pravom jer je njihov marketinški efekat odavno dokazan. Štamparija Klik Commerce pruža širok izbor reklamnog materijala svih vrsta, za različite ciljne grupe.

Kvalitetna i postojana štampa omogućava da se ime vašeg brenda dugo vidi u svakoj kancelariji vaših klijenata.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari