Danas je ljudima širom sveta potrebna kozmetika, bez obzira na godine i pol.
Tržište se proširilo i sada se nudi širok izbor kozmetičkih preparata za negu lica i tela. Treba ga pravilno iskoristiti i imati oko za uvoz kozmetičkog preparata koji će oduševiti korisnike ili izabrati domaći proizvod.
Jasno je da za negu i higijenu više nije potreban samo sapun, deterdžent za pranje suđa i prašak za veš. Preko su potrebne hidratantne kreme kako bi lice bilo blistavo i nežno, preparati za skidanje šminke, mleka za telo, različite vrste pilinga i parfema. Muškarci vape za kvalitetnim brijačima i losionima posle brijanja, ali i prirodnim šamponima koji podstiču rast kose. Tu je blaga kozmetika za decu i bebe ali i čitav niz proizvoda koji se mogu nabrajati u nedogled.
Kozmetika je potreba, ali i dobar biznis.
Uvozno ili domaće? Šta birati?
Kako ima na stotine proizvoda čak i kada izaberete željene, uvoz može postati komplikovan. Zato smo u narednim redovima izdvojili ključne tačke na koje se ne sme zaboraviti prilikom uvoza kozmetike, kako bi se on višestruko isplatio.
Za uvoz treba angažovati dobrog sudskog tumača
Najbolje je svu dokumentaciju proveriti kako se ne bi dogodilo da kozmetički preparati ostanu zaplenjeni na granici naše zemlje. Kako bi uvoz bio uspešan potreban je pregled proizvoda koji vrši sanitarna inspekcija ali i zdravstveni sertifikat da je roba ispravna za ljudsku upotrebu. Saznajemo istražujući da je preko potreban dokaz o poreklu, koji se dobija od samog proizvođača.
Kada se sarađuje sa inostranstvom, može biti neophodan sudski tumač za engleski koji će proveriti validnost dobijenih sertifikata iz inostranstva i prevesti ih na srpski jezik. Sudski tumač će obaviti pola posla i znatno olakšati uvoz kozmetičkih proizvoda, pa ga ne treba zanemariti.
Širok asortiman kozmetike za lice i istraživanje tržišta
Istraživanjem tržišta ekonomisti su došli do zaključka da je potražnja kozmetičkih preparata za negu lica u usponu. Jasno je da se prodaju preparati za negu čitavog tela, ali su dva puta traženija kozmetika za lice.
U skladu sa potrebama potrošača treba prilagoditi uvoz kozmetike, kako bi se čitav proces isplatio.
Dame u četrdesetim teže za preparatima za negu lica koji će sprečiti pojavu dubokih bora i omekšati kožu.
Ne treba zaboraviti na inovativne kreme za bore namenjene muškarcima, koje postaju svetski hit! Pripadnici jačeg pola takođu su zaslužili blistav ten i mladolik izgled lica.
Asortiman kozmetike za zlatne šezdesete godine je raznovrsan, nikako sa njega ne treba sa njega skretati pažnju. Ljudi se bore sa staračkim pekama i flekama na licu, potrebni su im efikasni i prirodni preparati kako bi ujednačili ten.
Svima je potrebno pravilno čišćenje lica. Ukoliko ne uklone nečistoće sa kože pre nanošenja prirodne kreme za bore ili fleke, rezultati će izostati.
Bubuljice na licu ne biraju, pojavljuju se bez obzira na godine i tip kože lica ljudi. Prirodni lek za bubuljice i akne je nešto što sve više osvaja tršište.Prilikom izbora kozmetike za akne, najbolje je birati što više prirodnih proizvoda- Prepoznaju se po deklaraciji na kojoj nema prerađenih naftnih derivata, veštačkih boja i mirisa.
I domaća kozmetika je pravo blago za kožu!
Prilikom uvoza kozmetike najvažnije je birati kvalitetne proizvode koji će korisnicima zagarantovati lepo lice i telo. Na žalost, nekad se ne može izbeći komplikovana papirologija prilikom uvoza kozmetičkih proizvoda iz inostranstva.
Rešenje je jednostavno: domaća kozmetika!
Treba imati na umu da se čitav papirološki proces može izbeći i pritom dobiti kvalitetan kozmetički proizvod koji će očarati kupce. Reč je o prirodnim proizvodima za negu lica i tela iz naše zemlje koji imaju potpuno prirodnu bazu, a često i biorazgradiva pakovanja. Kupci ih obožavaju jer prijaju koži, hrane je i čine vitalnom! Pri tom su uvek lako dostupni i održavanje rutine u nezi je zagarantovano.
Veliki broj domaćih proizvođača kozmetike ima sve potrebne dozvole i uslove potrebne za izvoz i nastup na inostranim tržištima. Podjednako su dobri kao i oni koji se uvoze.
Šta je bolji izbor?
Sa stanovišta ekonomista – ono što se više prodaje i više isplati.
Sa stanovišta korisnika – ono što koži najviše prija.
A zadovoljstvo kozmetikom za lice je ono čime se treba najviše voditi!
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.