Kampanjom „Ponos je u našoj prirodi” kompanija „Knjaz Miloš“ iskazuje poštovanje prema prirodi, iz koje vekovima unazad uzima nešto tako dragoceno kao što je voda.
U fokusu aktuelne priče o ponosu, koju „Knjaz“, inače, već godinama priča, jeste tako izdašna priroda, kojoj naša voda duguje autentičnu gaziranost i prepoznatljivu osvežavajuću moć. I mineralna gazirana voda „knjaz Miloš“, svoje blagotvorno dejstvo crpi iz nepresušnog izvora Bukulje. Činjenica je, takođe, da priča o „Knjazovoj“ tradiciji, prevazilazi lokalne okvire i prepoznatljiva je i u svetskim razmerama – rekla je Danijela Vujošević, direktorka marketinga kompanije „Knjaz Miloš“, obraćajući se predstavnicima medija koji su posetili Aranđelovac, odnosno pećinu Risovača, park Bukovičke banje i Bukulju.
Novinarima se obratio i direktor Specijalne bolnice za rehabilitaciju Bukovička banja, dr Slobodan Prodanović, koji je ukazao na lekovita svojstva vode kojom se davne 1811. krepio i Dositej Obradović. Priliku da se uveri u blagotvorno dejstvo vode, za koje je nauka znala još pre gotovo dva veka, a narod odvajkada, imala je i kneginja LJubica, dok je knjaz Miloš tražio da se zapregom doprema na srpski dvor.
Sa znamenitostima parka Bukovičke banje, uključujući i rekonstruisani Paviljon knjaz Miloš, prvu fabriku za flaširanje mineralne vode i objekat od istorijskog značaja, koji je 1907. godine izgrađen u duhu secesije, kao prva zgrada od armiranog betona u Srbiji, predstavnike medija upoznala je istoričarka umetnosti i viši kustos Narodnog muzeja u Aranđelovcu, Zorica Petrović.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.