Supermarketi širom sveta koriste se određenim trikovima kako bi kupci pazarili sve vise. I, zato nije slučajnost da većina kolica za kupovinu ima nagib.
Iza kosog nagiba u kolicima za kupovinu krije se psihološki trik koji „tera“ kupce da stave više proizvoda u kolica, čime kupuju sve više, piše Fenix magazin. A, evo kako ovaj nagib utiče na ponašanje kupaca:
Dok kupujete, gurate kolica ispred sebe, gledajući ravno napred ili u stranu. Zbog nagiba kolica, proizvodi koje ste već kupili spuštaju se prema vama i ostaju na najnižem delu kolica. Zbog ovog trika proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili se čine znatno manji. A gledano napred, dno kolica se čini većim i prostranijim.
Dakle, ako su kolikca još uvek relativno prazna, može se stvoriti utisak da kupcu treba još proizvoda da napuni kolica i tako postigne osjćaj sitosti i zadovoljstva.
Ova percepcija konačno navodi kupce da kupe više proizvoda nego što su prvotno planirali, prenosi n1info.hr.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.